Bemutatták Tassi gyári WTCR-es Hondáját
Kevésbé fekete, de ugyanolyan tüzes, mint a 2018-as túraautója.
Kevésbé fekete, de ugyanolyan tüzes, mint a 2018-as túraautója.
Tassi Attila 19 évesen gyári szerződést kapott a Hondától, Michelisz mellett újabb a pilóta túraautó-világkupán.
Közel volt a vb-cím, ezért csak a csalódottságot érzi a 2017-es szezon végén, de büszke arra, amit elért az idényben.
A túraautó-vb második helyével ő lett a magyar autósport első vb-érmese. Élete legjobb szezonját hozta össze Michelisz, az utolsó fordulóban, technikai hibával bukta az aranyat.
Három balesetet és egy kizárást még le tudott küzdeni, a szezon utolsó időmérőjének fékhibáját már nem. Egyéni legjobbjával, magyar sporttörténelmi vb-ezüsttel zárta 2017-et, ő a magyar autósport első vb-érmese. Björk a világbajnok, a Volvo a győztes csapat 2017-ben.
Mindkét futamot a top 10-en kívülről kezdi majd, óriási bravúr kellene a vb-címhez.
Mindkét szabadedzést a magyar nyerte, a Volvo nem áll jól a pénteki szezonzáró előtt.
A négyszeres világbajnok Yvan Mullert ültetik autóba a katari szezonzáróra.
Világbajnoki riválisa, a volvós Björk a negyedik.
Tiago Monteiro Makaón sem ülhet autóba.
2016 után 2017-ben is van egy súlyos kizárás Michelisz gyári csapata ellen.
A félbeszakított futam után két ponton belül az első három a világbajnoki összetettben, Michelisz a harmadik. Rettentően izgalmas utolsó három verseny jön a WTCC-ben.
2 pontra feljött a világbajnoki összetettben, de ezzel is csak harmadik. Hihetetlenül szoros az élmezőny, nagyon izgalmas lesz az utolsó három versenyhétvége.
Kínában is nagyon gyors volt a magyar pilóta.
Micheliszt letaglózta a hír, hogy Monteiro nem indulhat Kínában, neki is napok kellenek, hogy feldolgozza csapattársa balesetének következményeit.
A csapatutasítás a Volvo, a pontelőny Monteiro mellet szól, Michelisz a formájában bízik.
A korábbi F1-pilóta Monteiro szerdán balesetezett, hétvégén is kórházban tartják megfigyelésre.
TCR-es Civicet jelentettek be, de mit jelent ez a WTCC-szereplésre nézve?
Michelisz Norbert először mesélt a világbajnoki szezon elejét megnehezítő hozzáállásbeli problémáiról. A mélyponton való túllendülésről, a sikerekben keresett hibák fontosságáról és az apaságról is beszélgettünk a WTCC-idény közepén.
Hatodik WTCC-futamát nyerte, már a 4. az összetettben. Kevés izgalmat hozott a dzsókerkör.
A Nordschleife után Vila Realban is verhetetlen kört ment a magyar túraautós.
Pole-ból indult, de elrontotta a rajtot, így is sokat jött fel az összetettben.
Nagy körrel vert mindenkit a Nordschleife időmérőjén, negyedszer indulhat az élről a WTCC-ben.
2016 után idén sem volt szerencséje hazai pályán.
2016 után újra hatodik az időmérőn.
A Honda és a Volvo is a maximális 80 kilós büntetősúllyal indul majd.
Az ütközést elszenvedő Honda-pilótával elemeztük ki a marokkói érthetetlen manőverét, ami Michelisz futamgyőzelmébe került.
Tisztán a magyaré volt az ív, Bennani nekiment, tönkretéve a futamát.
Centik hiányoztak a top 5-ös rajthelyhez, hatodik helyen kvalifikált a magyar pilóta.
Bravúr lenne a dobogós hely, de mégis ez a cél korábbi kedvenc pályáján, Monzában.
Csapattársa mögött második a vb-összetettben a magyar túraautós egy WTCC-hétvége után.
Monteiro révén Honda-pole-lal indult a WTCC 2017-es idénye Marokkóban.
Bári Gergő, Michelisz Norbert versenymérnöke arról is mesélt, hogy mennyire fontos, hogy ne értsenek mindenben egyet a pilótával.
Hatesélyes, minden eddiginél nyíltabb WTCC-szezon jön, Michelisz Norbert pedig sosem indult ekkora esélyekkel a világbajnoki címért. Marokkóban, a Hondának kedvező pályán kezdődik a szezon.
Élete legizgalmasabb napjait éli Michelisz Norbert, aki kislánya születése és saját csapata első futama után indul a világbajnoki címért Marokkóba.
A 2015-ös második helyezett szerint nehéz lesz tartani a Hondák tempóját.
Michelisz és Bári Dávid csapata, a M1RA a TCR International Seriesben indít két pilótát a teljes szezonra. Egyikük egy 17 éves magyar tehetség. A csapat célja már az első évadban a bajnoki cím.
Tetszenek is meg nem is az új színek a magyar pilótának.
Visszakapja korábbi versenymérnökét, a 2016-ban vb-harmadik Monteiróval dolgozó Bári Gergőt.
Öt komoly riválissal számol a magyar túraautós, elmondja, ki miért lehet veszélyes 2017-ben.
A 2017-es szezonban az Index.hu-n blogol majd a világbajnoki címért induló túraautós.
A tesztidőszak leghasznosabb, de a pilóták szempontjából legunalmasabb szakaszában járnak.
Az idénynyitó előtt utoljára a magyar pályán készülnek majd a Hondával.
Két visszatérő nagy kedvencről, a világbajnoki esélyekről és a 2017-es újításokról is beszélt a Honda gyári pilótája.
A munka nagyja az övé, és az első eredmények alapján bőven van okuk bizakodni.
Megvan a távozó Huff utódja, 3M-mel támad idén a japán csapat a WTCC-ben.
Először vezetett teljesen szabadon 2016-ban, jövőre már kockázatot is okosabban vállal.
Michelisz Norbert már beleélte magát, hogy övé a túraautó-világbajnokság harmadik helye, amikor az utolsó pár száz méteren egy apró, de annál vitatottabb manőver elvette tőle ezt. Nem is akarja feledni az esetet, ebből merítene motivációt, hogy 2017-ben világbajnok legyen. És erre minden esélye meg is van.
Annak örül, hogy ha nem is az övé, akkor legalább egy csapattársáé lett a vb-bronz.
A korábbi világbajnok Muller elengedte Michelisz csapattársát, ez döntött.
Így is hozott már egy pontot a jelenlegi vb-harmadik csapattársán. Gyors szerelés kell majd.
Hatalmasat javult a két edzés között a Honda, sorsdöntő péntek jön.
Saját csapattársát kell hozzá vernie. Távolról sem elérhetetlen cél a magyar autósport legnagyobb sikere.
Kettőből két futamot nyert a TCR Beneluxban, az egyiken csak ezredek döntöttek.
Rengeteg változás jön majd a 2016-os szezon után, és szinte mind a Hondának kedvez.
A 80 kilós pluszsúly alatt szenvedő Hondával ez volt a legjobb taktika.
Meglehetett volna első gyári hondás győzelme, de a két Citroën elbánt vele. 6. és 8. hely a mérleg Argentínában.
Messze ő a legjobb hondás újra.
Ez erősen jelzi, hogy maradnak a sorozatban. Otthon, hazai pilótának adnak lehetőséget.
A Honda nevezte be a TCR Benelux sorozatba, nem okozott csalódást.