A Google Stadia bezárja a saját játékait fejlesztő részleget
A cég hivatalosan is belátta, hogy a játékfejlesztés rendkívül költséges és időigényes tevékenység.
A cég hivatalosan is belátta, hogy a játékfejlesztés rendkívül költséges és időigényes tevékenység.
1,8 milliárd dollárt csengetett ki egy relatíve ismeretlen stúdióért a Zynga, ami a Farmville-játékokkal annak idején a Facebook legnagyobb sztárja volt.
Egy fejlesztőt poszttraumás stresszel diagnosztizáltak, egy másik csak belső szervekre tud gondolni, ha a kutyájára néz. Mit lehet kezdeni a realisztikus és extrém kegyetlen erőszakkal?
Elviselhetetlen munkakörülményekről számoltak be az egykori dolgozók.
Az általuk fejlesztett Star Wars játékot egy másik stúdió fogja befejezni.
A játékfejlesztők nagy része költözést fontolgat.
A Vakondok 4 dokusorozat a hazai játékfejlesztés kezdetéig ment vissza. Csempészett Commodore-ok, lelkes matekzsenik és a híres Novotrade története.
Egy egész sor díjat kiosztottak a San Franciscó-i játékfejlesztői konferencián.
A jó nevű német játékfejlesztő cég pénzügyi gondokkal küzd, több központját is felszámolja.
A százmilliárd dolláros forgalmú játékipar legfontosabb ügyfelei az ötven fölöttiek és a nők lesznek. Meg a kínaiak. Meg a mobiljátékosok. A többieknek maradnak a 15 ezer forintos játékok – élvezzük, amíg lehet.
A legendás id Software-nél dolgozni nagyjából a csúcs, amit videojáték-fejlesztésben el lehet érni. Seliga Márton két éve ezt csinálja, láncfűrésszel széttrancsírozott démonok között él, vezető grafikus a Doom új verzióján. A premier alkalmából beszélgettünk.
Az Intel egyik legfontosabb célcsoportja most a gémerek. A vállalat fejlesztői fórumán a Wing Commander alkotója volt az egyik díszvendég. Láttunk csuklóra pattintható drónt is, és találkoztunk magyarokkal, akiknél bevásárolt az Intel.
A nyári akció alatt nagyot kaszáltak a játékok. A kicsik is jól járnak, de legjobban a Valve.
Az SSSS algoritmussal valós időben lehet olyan trükköket megjeleníteni, amivel a filmes cégek számítógépei képkockánként fél órát küzdenek.
Az első játékuk megnyerte a Brit Filmakadémia díját. A második úgy lett világsiker, hogy egy őrült sebészszimulátorról van szó. A harmadik már elővételben is jól megy, pedig egy pirítós a főszereplő. A Bossa Studios magyar alapítójával beszélhettünk.