78 találat az Indexről, és a környékéről.
Kíváncsian várjuk, hogy mit tud a Nürburgringen a gyárinál is meredekebb aerodinamikai elemekkel felszerelt, tuningolt GT3 RS.
De azért jó időt ment a YangWang U9.
Brutális, bőven 7 perc alatt időt mentek az SU7 Ultrával a Nürburgringen, de messze nem szériaautóról van szó.
Életemben először csapattam a Nordschleifén, de biztos, hogy nem utoljára. Élménybeszámoló.
A hangja egyelőre nem tűnik olyan meggyőzőnek, mint a korábbi, szívó V10-esé.
A Nürburgringen fotóztak egy álcázott változatot, egyelőre csak találgatni lehet, miért.
Mentőhelikoptert is hívtak a helyszínre.
A motoros és az autós a kör végén kezet ráztak egymással.
A Mercedes egy lassan négy éves rekordját tudta most megdönteni a Porsche.
Bár azt is hihetnénk, hogy a karosszéria alatt egy új MX-5 generáció technikája lapul, másról lehet szó.
A négymotoros kínai villanyautó prototípusa a felvételek alapján elképesztő tempót tud az egyenesekben.
Erősebb, gyorsabb, agresszívabb.
Öt másodperc nagyon sokat számít egy köridőben.
Alaposan megküldték az RS5 kombi prototípusát, ami mellett feltűnt egy másik, érdekes Audi is.
Szerinte csak az autónak köszönheti az életét.
A mérnökök célja egy olyan hibrid hajtáslánc megalkotása volt, amely nagyon erős, mégis könnyű, közben pedig hű a 911 hagyományaihoz.
Becsületes köridőt préseltek ki a 60 lóerős kisautóból.
A VIII-as Golfból is kifaragtak egy lapos és széles pályaautót. Egyik versenyautót se dísznek szánják.
Méghozzá egyből a 24 órás Nürburgringre.
Rohamosan közeledik a Golf 50. születésnapja, a Volkswagen pedig valami különlegessel szeretné megünnepelni ezt a különleges alkalmat
Gyorsabb volt, mint az aktuális, 650 lóerős 911 Turbo S. Mindjárt bemutatják a kész változatot.
Az Evija X tavaly, egy hűvös októberi napon már járt a Nürburgringen, ahol minden idők harmadik leggyorsabb idejét érte el
Összecsukták, néha pénz se volt, de sose adták fel: a Nürburgringen 24 órán át csapató, hős Dacia Logan sztorija következik.
Elképszető, a Taycan Turbo GT mennyire stabil a kanyarokban.
Az új elektromos sportautó egy igazi szörny lett, ami papíron minden eddigi rendszámos Porschét lealáz.
A nevét még nem tudjuk, de az biztos, hogy nagyon gyors.
A történelmi pályák mezőnyében a „zöld pokol” az éllovas.
Olyan gyorsan ér körbe a legendás pályán, mint egy M2-es BMW.
63 év, 20 autó, 21 rekord. A Trabant P50-től a Mercedes-AMG One-ig.
A Corvette ZR1 már a Nürburgringen, valószínűleg 850 lóerővel a tűzfal mögött.
2023. szeptember 24., 09:00
Mindig a saját autómmal szerettem volna menni a Nürburgringen, most pedig megcsináljuk!
2023. szeptember 21., 06:10
Valószínűleg a Taycan 1000 lóerőnél is erősebb, hárommotoros változatáról lehet szó.
2023. szeptember 1., 06:09
Úgy is fogalmazhatnék, hogy köridejét tekintve olyan gyors, mint egy Ferrari 458 italia. Bő négy másodperccel jobb, mint az előző M2.
2023. augusztus 18., 14:27
A 911 Dakar terepgumikkal és emelt hasmagassággal gázolt át a Zöld Poklon. Így is egész jó időt ment.
2023. augusztus 11., 15:42
Felborult egy Porsche tesztautó, utasai kirepültek.
A császár megálmodta, a háború hátráltatta, a tankok összetörték, versenyzők bojkottálták, de még mindig áll.
A belépőnek számító 296 GTB-vel sikerült, 326 km/h-s csúcssebességgel.
Újra a Tesla a kategóriaelső a Nordschleifén.
Összetört, kiégett, de már 29 éve nem adja fel a Zöld Pokol rókafarkas Opel Mantája.
Hangtalanul suhan a versenypályán.
Nürburgring szabályváltozások, új KRESZ tábla, illetve reptérre kijutás a heti hírösszefoglalónkban.
Ráadásul egy első generációs X5-ről van szó, ami olyan autóknál ment jobb időt, mint például a Gallardo vagy az M3 CSL.
6:59,42 nem abszolút rekord a Porsche GT3 Manthey Racing tuningjával sem, de kit érdekel a szám, ha ennyire brutálisan valós az egész?
Irtózatos drágulás a használtautóink közt, igazi repülő autó az AirCar, mesterséges intelligencia óvja a Nürburgringet.
Nincs könnyű dolguk a pályabíróknak, amikor 26 kilométer versenypályát kell felügyelni.
2022. november 11., 21:20
Kíméletesebb lesz az új szabályozás mint vártuk, de vajon a Prius is kegyelmez-e a retinánknak?
2022. november 10., 11:26
Forma-1-es technika, 1063 lóerő, aktív aerodinamika és egy ígéretes Facebook poszt.
Az öreg Cityt a poén kedvéért Mugennek nevezték el.
Elég annyi, hogy 17 másodpercet adott az elődjének?
2022. augusztus 20., 06:19
Egy szimuláció keretében pedig 8:20-as Nürburgring-kört mentek a tesztmotorral szerelt virtuális SUV-vel.
2022. augusztus 8., 11:21
A Mercedes ötmotoros, 1063 lóerős szörnyetegével, az AMG One-nal csapnának oda a jelenlegi rekordernek.
A pokolban még nem voltunk, ideje volt körülnézni.
Domenicali és a pálya üzemeltetői üzenget egymásnak a sajtóban.
2021. december 14., 13:11
2021. szeptember 10., 16:43
Az eddigi csúcstartó a 616 lóerős Porsche Taycan Turbo volt, amelyre bő 11 másodpercet vert.