33 találat az Indexről, és a környékéről.
Kíváncsian várjuk, hogy mit tud a Nürburgringen a gyárinál is meredekebb aerodinamikai elemekkel felszerelt, tuningolt GT3 RS.
De azért jó időt ment a YangWang U9.
Életemben először csapattam a Nordschleifén, de biztos, hogy nem utoljára. Élménybeszámoló.
A hangja egyelőre nem tűnik olyan meggyőzőnek, mint a korábbi, szívó V10-esé.
A motoros és az autós a kör végén kezet ráztak egymással.
Öt másodperc nagyon sokat számít egy köridőben.
A Porsche rekordját akarhatják megdönteni?
Hangos, gyors, széles és láthatóan júl tapad az aszfaltra.
Becsületes köridőt préseltek ki a 60 lóerős kisautóból.
Gyorsabb volt, mint az aktuális, 650 lóerős 911 Turbo S. Mindjárt bemutatják a kész változatot.
Az Evija X tavaly, egy hűvös októberi napon már járt a Nürburgringen, ahol minden idők harmadik leggyorsabb idejét érte el
Összecsukták, néha pénz se volt, de sose adták fel: a Nürburgringen 24 órán át csapató, hős Dacia Logan sztorija következik.
Olyan gyorsan ér körbe a legendás pályán, mint egy M2-es BMW.
63 év, 20 autó, 21 rekord. A Trabant P50-től a Mercedes-AMG One-ig.
2023. december 10., 10:06
Frank van Meel, az M divízió vezetője osztatta meg gondolatait az ügyben.
2023. szeptember 24., 09:00
Mindig a saját autómmal szerettem volna menni a Nürburgringen, most pedig megcsináljuk!
2023. szeptember 15., 06:29
A cél, hogy hét perc alatti köridőt fussanak a Nordschleifén.
A császár megálmodta, a háború hátráltatta, a tankok összetörték, versenyzők bojkottálták, de még mindig áll.
Összetört, kiégett, de már 29 éve nem adja fel a Zöld Pokol rókafarkas Opel Mantája.
A Honda nem verte nagy dobra, de egy spéci autóval futották a kört.
Orrhossznyival ugyan, de meglett a körrekord.
Elképesztően élethű szimulációt készítettek a két autó csatájáról
2022. augusztus 8., 06:04
A brit terepjáró nem éppen a pályaautós képességeiről híres, de a videòn meglepően ügyesen mozog.
2021. december 14., 13:11
Vezetést és a pályázást imádó autóbolondoknak készül a szívómotoros GT4 RS.
2021. szeptember 10., 16:43
Az eddigi csúcstartó a 616 lóerős Porsche Taycan Turbo volt, amelyre bő 11 másodpercet vert.
Nekik még elég volt egy széria AMG GT Black Series is, bezzeg a Porsche feltett egy pályacsomagot.
A legendás versenypálya királynője márciusban hunyt el, így tisztelegnek emléke előtt.
A verseny menedzsmentjében történt változások összehozhatják a két híres nevet, sőt egy harmadikat is.
2020. augusztus 13., 17:54
A Porsche a négyajtós széria szedánok rekordját döntötte meg, egy olyan álcázott Panamera változattal, amelyet még be sem mutattak.