Az M0-s autóút déli szektorán, a hárosi Duna-hídon a tervezett ütemben megkezdődnek az új hídsaruk őszi beépítési munkái – tudatta az Útinform.
A hétvégén a munkálatok biztonságos elvégzése érdekében az M1-es autópálya felé egy sávon, az ellenkező oldal belső sávján haladhat a forgalom. Közel 3 km-es torlódás alakult ki a munkaterület mögött, csaknem egy óra a menetidőtöbblet.
Az M5-ös felé két sávon lehet autózni.
Az M3-as és az M5-ös autópályákon sem zavartalan a haladás, hiszen az M3-as autópályán a Budapest felé tartó oldalon, Emőd térségében egy korábbi balesetben sérült kamion műszaki mentése kezdődött el. A 135-ös kilométernél a külső sávot lezárták. Emellett a főváros felé vezető oldalon, a Kecskemét-észak csomópont közelében, a 75-ös kilométernél a digitális kijelzőtáblákat javítják. A külső sávot a munkaterületnél 11 óráig lezárták, és hasonló munkát végeznek majd a határ felé vezető oldalon is Lajosmizse után, a 69-es kilométernél, ott fél 12 és fél 5 között dolgoznak, a forgalmat a belső sávba terelik.
Lassú haladással kell számolni az 51-es főúton is, Taksony elkerülő szakaszán két személyautó ütközött össze. A 26-os kilométernél fél pályán halad a forgalom.
Megnövekedett menetidővel kell tervezni a 44-es főúton haladóknak is, mert a Lakitelek és Tiszaug közötti szakaszon lévő vasúti átjárót felújítás miatt lezárták. A forgalmat az átjáró melletti terelőúton vezetik el.
Útépítők dolgoznak a 406-os főúton Abony elkerülőszakaszán. Október 1-jéig
a 3-as kilométernél teljes útzárat vezettek be, a forgalmat egy párhuzamosan kiépített terelőútra irányítják,
ahol csak egy sávon lehet autózni, és jelzőlámpa irányít.