Index Vakbarát Hírportál

Begőzöltek az online akciókért az USA-ban

2013. december 3., kedd 17:43

Meghaladták a 2 milliárd dollárt az online kiskereskedelmi értékesítések tegnap az Egyesült Államokban a "Kiber Hétfőn", ami hagyományosan a karácsonyi vásárlási szezon kezdetének számít az e-kereskedelemben. A becslések szerint 20 százalékkal növekedtek az eladások az előző évhez képest, írja a a Portfolio.

Új rekord a "Kiber Hétfőn" 

Megkezdődött a karácsonyi vásárlási szezon az Egyesült Államokban. A Hálaadást követő "Fekete Pénteken" indul a szezon a boltokban, hatalmas akciókkal. A rákövetkező hétfő, a "Kiber Hétfő"  általában az e-kereskedelemben legnagyobb forgalmú napja.

Idén 20 százalékkal növekedtek az online kiskereskedelmi értékesítések a "Kiber Hétfőn", ami azt jelenti, hogy egy nap alatt meghaladták a 2 milliárd dollárt, amire még nem volt példa. A Kiskereskedelmi Szövetség (NFR) becslései szerint idén a "Kiber Hétfőn" 131 millió amerikai vásárolt online. Az okostelefonok és a táblagépek elterjedése újabb lehetőség a vásárlásokra, nagyjából 25 millióan használják ezeket a készülékeket online vásárláshoz,  ami 22 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. 

Ki nyer rajta?

Több hagyományos kiskereskedelmi cég is beindította saját online szolgáltatásait, például a Wal-Mart, a Macy's, a Best Buy, a JC Penny, vagy a Target Corp.

Nem csak a "Kiber Hétfő", de a vásárlási szezon első hétvégéje is erős volt az Egyesült Államokban az e-kereskedelmei cégeknek. A hétvégén az amerikai vásárlók 3 százalékkal kevesebbet költöttek, mint az előző év azonos időszakában, viszont az online értékesítések több mint 17 százalékkal nőttek.

 

Rovatok