Index Vakbarát Hírportál

Nemcsak a Posta, a futárszolgálatok sem bírják a karácsonyt

2016. december 21., szerda 14:44 | aznap frissítve

Nemcsak a Magyar Posta küzd komoly logisztikai gondokkal a karácsony előtt, úgy tűnik, a magánszektor is csúnyán leszerepelt. Legalábbis az egyik legnagyobb magyar online áruháznak számító Extreme Digital a 444-gyel azt közölte, hogy az itthon működő futárcégek mind alábecsülték az online rendeléseket, ezért a black friday akciók óta folyamatos fennakadásokkal küzdenek.

Ez pedig messze nem csak az Extreme Digitalt érinti, több olvasónk is arra panaszkodott, hogy egy másik nagy online boltnál, az eMag is jelentős fennakadások vannak, egyes termékekre hetek óta várnak. Ezzel kapcsolatban kerestük e-mailen az eMagot, de csak egy automatikus válaszüzenetet kaptunk, amiben az állt, hogy 5-10 nap a válaszadási idő.

Postakárosult? Írja meg!

Önnek is késik a csomagja? Három hete vár a karácsonyi könyvre, és nem bírja kihozni a posta? Egy hete nincs infó a futárszolgálat csomagkövető rendszerében? Nem lesz tévé a karácsonyfa alatt?

Ossza meg történetét, írja meg nekünk a tema+postakarosultak@index.inda.hu címre!

Az Extreme Digital szerint a futárcégek arra számítottak 15-20 százalékkal lesz több rendelés idén, mint tavaly, ám az emelkedés 40 százalékos lett. A cég szerint míg egy átlagos napon a rendelések nagyjából 1-2 százalékával kapcsolatban merül fel probléma, a mostani karácsonyi szezonban a csomagok 10 százalékának a kiszállítása csúszhat.

A cég szerint a torlódás oka az is, hogy sokáig volt jó idő idén, és későn jöttek a fagyok. A hideg beálltával kezdenek el ugyanis rendelni inkább a vásárlók, és most később kapott észbe mindenki.

Rovatok