Index Vakbarát Hírportál

Rendszercsere okozott fennakadásokat a Budapest Bank ügyfeleinél

2018. október 29., hétfő 10:41

Új kártyarendszerre állt át a hétvégén a Budapest Bank. Mindez, például a nagy leterhelés miatt kisebb fennakadásokat okozott, de a bank jelezte: immár megoldódott a probléma.

Nem minden Budapest Bank ügyfél tudta hétfő reggel használni a különböző elektronikus csatornáit, és volt, aki miután a bank honlapján nem kapott tájékoztatást, hozzánk fordult.

A Budapest Bankot elértük, és a következő tájékoztatást kaptuk a helyzetről:

A hétvégén a Budapest Bankban sikeresen megtörtént a technikai átállás az új kártyarendszerre."

"Az új bankkártyarendszer a Budapest Bank egyik fő informatikai rendszere. A legmodernebb technológiát vezettük be, amiből az ügyfelek számára is számos előny származik majd a jövőben:

- lehetővé válik új kártyakonstrukciók, hűségprogramok bevezetése,

- olyan innovatív folyamatok, szolgáltatások lesznek elérhetők, mint például a teljesen online bankszámlanyitás és hitelfelvétel, vagy a pénzbefizetésre alkalmas bankautomaták.

Fiókjaink hétfő reggel a szokásos időben kinyitottak és kiszolgálják ügyfeleinket, újra működnek az elektronikus csatornáink és a pénzforgalom.

Mint minden komoly banki nagyrendszer cserénél, kisebb hibák előfordulnak. Dolgozunk a sürgős elhárításukon, az elektronikus ügyfélkiszolgáló rendszereink stabil működésének megerősítésén. A hétvégi kártyás átállást követően ügyfeleink egyszerre nagy számban kísérlik meg elektronikus csatornáink használatát, ami átmeneti túlterheléseket, adatmegjelenítési eltéréseket okoz.

Kérjük kedves ügyfeleink türelmet. Amennyiben nem tudnak sikeresen belépni, ismételjék meg a műveletet újra kis idő elteltével!" - javasolta a bank.

Frissítés: a bank jelezte számunkra, hogy a problémák rendeződtek, nincsenek fennakadások az elektronikus ügyfélcsatornák működésében

Rovatok