Index Vakbarát Hírportál

A kormány kedvenc reklámcégével dolgoztat a Magyar Telekom

2018. november 6., kedd 16:13

A kormány éppen aktuálisan kedvenc reklámügynékségét bízta meg legújabb reklámkampányával a Magyar Telekom - írja a Kreatív.hu. Bár a Telekom a vezető magyar kreatív ügynökségek közül hárommal, a DDB-vel, az Isobarral és a Mitóval is együtt dolgozik, november elején indult új kampányát a Lounge Design jegyzi. 

Ez a cég 2015-ben még egy kis kreatív cég volt a portál szerint, azóta viszont ( főleg mióta az olyan korábbi favoritok, mint a Kuna Tibor-féle Trinity és Young and Partners, vagy a Csetényi Csaba-féle Network 360 kiesett a pixisből), a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kizárólagos beszállítójává vállt. Ilyen minőségében dolgozik a Magyar Turisztikai Ügynökségnek, a Diákhitel Központ vagy a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara kampányain, de a kormány kék hátterű propagandaplakátjait is ez a cég tervezi egy ideje. 

A Kreatív megkérdezte a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatóját, Szabó Béla Attilát arról, hogy miért pont a kormány kedvenc ügynökségére esett a választás. Ő többek között a következőket mondta az új kampányról: "A Magyar Telekom legújabb márkakampányában tehát a magyarsággal kapcsolatos motívumokat kutatja, a 'tipikusan magyar' attitűdöt kívánja újragondolni, közösen meghatározni." Azt mondta, több körben is bekértek koncepciókat ügynökségektől, de a Lounge ötlete tetszett nekik a legjobban:

A Lounge a turisztikai téren szerzett referenciái miatt került képbe: úgy láttuk, hogy ilyen háttérrel eredeti és hiteles módon tudnak hozzányúlni a »magyar« témához.

Azt is hozzátette, hogy erre az egy kampányra szerződtek az ügynökséggel, "a kereskedelmi és kommunikációs igények függvényében" döntenek a folytatásról.

Rovatok