Index Vakbarát Hírportál

Új szolgáltatást vezet be a K&H Bank

2022. november 7., hétfő 18:57

A fejlesztés illeszkedik a vállalat digitális stratégiájába, amelynek legfontosabb része az adatvezérelt működés és az ügyfélélmény.

Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank: Kate, a digitális személyes asszisztens hidat képez a mobilalkalmazás és a bank szervezeti egységei, illetve az ügyfelek között – jelentette be Guy Libot, a csoport vezérigazgatója egy budapesti sajtótájékoztatón.

Guy Libot elmondta: a fejlesztés illeszkedik a vállalat digitális stratégiájába, amelynek legfontosabb része az adatvezérelt működés, az ügyfélélmény, a digitális platformok elsődlegessége.

Belgiumban, Csehországban, Szlovákiában már bevezették az új szolgáltatást, most a magyar piacon és Bulgáriában jelenik meg. A digitális személyes asszisztens minden országban ugyanazt a nevet kapta.

„A bankolás jövője a mesterséges intelligencia és a humán intelligencia szimbiózisa” – mutatott rá Guy Libot, hozzátéve: ugyanakkor több mint kétszáz fiók és kétezer munkatárs várja az ügyfeleket azokkal a témákkal, amelyeknél a személyes közreműködésre van szükség.

Kate, az asszisztens valódi segítséget nyújt majd az ügyfeleknek

Németh Balázs, a csoport innovációs vezetője rámutatott: az új digitális személyes asszisztens valódi, szakértő segítséget nyújt majd a pénzügyi kérdésekben, időt és energiát takarít meg az ügyfeleknek. Személyiséggel felruházott lesz, azaz megtanulja az egyes ügyfelek szokásait. Eközben proaktívan működik, felhívja a figyelmet a túlköltésre, vagy nagyobb várható befizetésre.

A szolgáltatás már elindult, beépült a bank mobilalkalmazásába. Kate magyarul kommunikál, írásban, vagy hangalapú kommunikációval elérhető a lakossági ügyfeleknek. 

A vállalati ügyfelekre még nem terjesztették ki a szolgáltatást, a jövőben vizsgálják ezt a lehetőséget. A csoport három éve indította Kate fejlesztését, a magyar piacon egy éve dolgoznak rajta. Kate-et már közel 110 ezer magyar ügyfél kipróbálta, mintegy 94 ezer kérdést intéztek hozzá.

A K&H Bank országosan 3700 munkatársat foglalkoztat, országszerte 197 lakossági ügyfélpontot működtet, és csoportszinten mintegy 1,5 millió ügyfélnek kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A cégcsoport 2300 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket. 

Rovatok