A kínai webáruház új magyarországi futárszolgálata finoman szólva sem végzi lelkiismeretesen a munkáját a vásárlók szerint. A dühös vevők beszámolói alapján a futárok nem veszik fel a telefont, az ügyfélszolgálat pedig egyszerűen eltűnt.
Felháborodott véleményeket osztanak meg egymással a közösségi médiában a pórul járt vásárlók. A panaszok egyöntetűen a Temu új magyarországi futárszolgálatáról, az iMile Hungaryről szólnak. Az esetek után többen ígéretet tettek, hogy nem rendelnek többet a kínai webáruházból.
Az Economx összegyűjtötte a reklamációkat, amelyekben a legtöbbször azt nehezményezik, hogy a futárok nem veszik fel a telefont, a cég ügyfélszolgálata pedig köddé vált. A cég ilyen esetben legtöbbször egy szimpla üzenettel reagál:
Megkíséreltük feladni csomagját, azonban sajnos nem tudtuk elérni önt.
Vásárlói beszámolók szerint ez hazugság, mert a futárok meg sem próbálják felhívni a vevőket. Volt olyan incidens is, hogy két hamisnak bizonyult kézbesítési kísérlet után valakinek egyszerűen eltűnt a csomagja. Ráadásul az iMile-től nem tudott információt szerezni a küldemény hollétéről sem, illetve a reklamációjára és a kártérítési igényére nem válaszoltak. Sokak szerint a Temu piacot veszíthet Magyarországon, ha nem válogatja meg jobban a szerződéses kiszállítópartnereit.
Az iMile Facebook-oldalát érthető módon ellepték a dühös vélemények. A cég mindössze 24 százalékos ajánlottsági arányt tudhat magáénak ügyfelei körében.
(Borítókép: Temus csomag. Fotó: Lindsey / Northfoto)