Index Vakbarát Hírportál

Az komoly, hogy nem csökken a törlesztő?

2015. június 1., hétfő 07:32

A Világgazdaság által megkérdezett lapok válaszai alapján a devizás elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett panaszt az eljárás miatt.

Ez több tízezer panaszt is jelenthet, azonban ezeknek csak egy töredéke érdemi kifogás, ugyanis sokan általános, nem értelmezhető ok miatt emeltek kifogást - például, hogy nem értik az egész folyamatot -, de olyanból is sok van, aki csak azért írt a bankjának, mert a részletes levezetésre kíváncsi. Ez alapján valószínű, hogy a panaszoknak csak egy töredéke jut majd el a Pénzügyi Békéltető Testülethez.

A lap bankokhoz eljuttatott kérdéseiből ez derül ki néhány pénzintézetről:

Nemrég mi is írtunk arról, hogy általában mi a bajuk a devizahiteleseknek a banki elszámolással, erről itt olvashat bővebben.

Rovatok