Business Talks '24
Üzleti konferencia
A Spar csoport konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi 374,2 milliárd forinthoz képest, mondta Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója pénteken Budapesten sajtótájékoztatón. A Spar csoport az idén érzékelhető forgalom-növekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedést 15 százalék körülire kívánja emelni, mondta az ügyvezető igazgató. A Spar a múlt évben befejezte a tavalyelőtt átvett Plus diszkont üzletek saját bolthálózatába való integrációjának első lépcsőjét. Ez több száz millió forintos invesztíciót jelentett Feiner Péter megfogalmazása szerint. Ez az integráció az idén is folytatódik hasonló nagyságrendű költségekkel, ami a Plus üzletek teljes "spárosítását jelenti". A Spar üzleteinek száma az idén meghaladja a 400-at. Most 398 Spar üzlet működik országszerte. Az idén 3-5 szupermarket és egy Interspar hipermarket nyílik. A Spar üzletekben a magyar áruk aránya 78-80 százalék, szemben az országos átlaggal, ami 70 százalék körüli. A saját márkástermékek kínálata 21 százalék a választékban.
Business Talks '24
Üzleti konferencia