Index Vakbarát Hírportál

Az Index megkönnyezte, Cannes díjazta

2016. október 18., kedd 07:52 | aznap frissítve

Nagyon ritkán szoktunk áradozni reklámfilmekről, mégsem vagyunk mi egy online Reklámzabálók éjszakája, ahol mindenen röhögni kell, ami kicsit is érdekesebb annál, minthogy melyik tampon nyel el több pohárnyi kék tintát.  De aztán szembejött nyáron egy reklámfilm,  amitől elérzékenyült még a főszerkesztő-helyettes is .

 Mert a MOL hatásvadász reklámfilmje pont olyan volt, mintha éppen az ő sportimádó édesapjáról szólt volna. Vagyis inkább arról, hogy mi lett volna, ha az elmúlt harminc év nem nélküle telik el.

Itt az idő – 30 év után

De nem csak az Index újságírója érzékenyült el, de 700 ezren is látták a videót a Youtube-on. Ráadásául a reklám most Cannes-ban is nyert. Egy ezüst delfint a Corporate Media & TV Awards reklámmustrán.

A MOL egyébként még két kategóriában kapott ezüstöt, a marketingkommunikáció kategóriában indult Öregfiúkön kívül környezetvédelem és üzleti videó kategóriában is ezüstöt szereztek. Tavaly pedig egy arany delfint hoztak el, elsőként a magyarországi márkakommunikáció történetében.  A tavalyi díjnyertes alkotást és az idei Öregfiúk videót is a Greenroom kreatív ügynökség, illetve Mankovits Marcell rendező készítette.

Alkotók

MOL Magyarország - Öregfiúk – B2C film – marketingkommunikáció

Rendező: Mankovits Marcell DOP: Győri Márk Kreatívigazgató: Vida Gusztáv Gyártásvezető: Nikléczy Attila Account director: Botos István

Rovatok