Index Vakbarát Hírportál

Olcsóbb lesz a Netflix, de ennek megvan az ára

2022. június 23., csütörtök 21:03

A Netflix társ-vezérigazgatója a Cannes Lions fesztiválon beszélt a szolgáltató jövőbeli stratégiájáról. Hivatalosan is bejelentette: a Netflixen megjelennek a reklámok, de a felhasználóknak olcsóbb lesz az előfizetés.

Ted Sarandos, a Netflix vezérigazgatója elmagyarázta, miért adnak hozzá reklámokat a Netflix streamingszolgáltatáshoz. A Netflix sokáig idegenkedett a reklámoktól előfizetéses szolgáltatásában, pedig, ahogy azt az Index májusban megírta, szorult helyzetben van, és az elmúlt negyedévben kiábrándító számokat közölt:

200 ezer előfizetőt veszített, ezért a vállalat új ügyfelek becsalogatása érDekében bevezet egy olcsóbb, reklámokkal támogatott szintet a szolgáltatásába.

„Egy jelentős ügyfélkört hagytunk ki eddig a számításból, mégpedig azokat, akik szerint a Netflix túl drága, és nem bánják a reklámokat” – mondta Ted Sarandos a Hollywood Reporter szerint. Megerősítette, hogy a vállalat tárgyalásokat folytat potenciális reklámértékesítő partnerekkel. Sarandost idén a Cannes Lions Az év szórakoztatóipari személyisége díjjal is kitünteti. A Cannes Lions fesztivál június 24-éig tart.

Felvásárlás célpontja is lehet

Még nem derült ki, hogy egy új hirdetési szint megoldásnak bizonyul-e a Netflix előfizetési problémáira. Mivel a vállalat részvényeinek árfolyama zuhant, egyre több találgatás látott napvilágot arról, hogy a streamingszolgáltató felvásárlás célpontja lehet.

Sarandos elismerte, hogy a felvásárlás „mindig realitás, így ezzel kapcsolatban résen kell lennünk”, de ragaszkodott ahhoz, hogy a Netflix saját erejéből is vissza tud térni a növekedéshez. A Netflix vezetője a vállalat részvényeinek közelmúltbeli esését a meglehetősen fiatal online streaming üzletág elkerülhetetlen hullámzásának részeként értékelte.

Magyarországon 2500–4500 forint közötti az előfizetői díj, ami függ a készülékek számától és a preferált minőségtől, amit választunk.

Rovatok