Az Assassin's Creed moziváltozata sem töri meg az átkot?
Aki látott már számítógépes játékból készített mozfilmet, az tudja, hogy ezeken átok ül és valamiért mindegyik rosszul sikerül. Hitman bérgyilkosát kétszer is meggyalázták, de a műfaj igazán tragikus műveit Uwe Bollnak köszönhetjük, aki több különböző nagy sikerű játékból (Alone In The Dark, BloodRayne, Dungeon Siege) készített értelmezhetetlen filmeket.
Az Assassin's Creed filmben lehetett bízni, hogy megtöri majd ezt a trendet és egy olyan adaptáció lesz belőle, ami hű az eredeti játék szelleméhez. Az IGN magazin legújabb információ szerint azonban úgy néz ki, hogy a készítők félreértették, hogy mitől is lett a Ubisoft stúdió szériája hatalmas siker.
A játék arra épül, hogy a jövőben egy fura szerkezet segítségével lehetőség nyílik időutazásra, de úgy, hogy a gépben ülő személy a saját felmenőinek kalandjait élheti át újra. Voltak tehát jövőben és a múltban játszódó részek egyaránt és mondani sem kell az utóbbiak voltak az izgalmasabbak a hangulatos helyszínekkel és a látványos gyilkossági jelenetekkel és az azt követő üldözésekkel.
Na a filmben pont nem ezen lesz a hangsúly. A forgatási beszámolók szerint a film 65%-a játszódik a jelenben/jövőben és mindössze 35%-a a múltban. Michael Fassbender azzal védte a döntést, hogy nem játékot, hanem egy mozis élményt készítenek, ezért kellett ezt a változást meghozni. Ettől még persze sikerülhet jól a film, de úgy tűnik megint nem sikerül hűen vászonra vinni azt, amiért a játékot olyan sokan megszerették.