Egy petíció hatására az Oázis leállította a hűtlenkedésre biztató kampányát
Már tavaly februárban is ment az a Valentin-napi kampány az egyik legnagyobb kertészeti áruházban, amely A hűtlen szerető címet viselte. Akkor azt írtam az Oázis kampányáról, hogy vagy polgárpukkasztásnak szánják, vagy nem gondolták át teljesen az akciót, amelynek az a lényege, hogy ha két virágot veszel, akkor a másodikat 50 százalékos kedvezménnyel adják - jó, hogy azt nem írták oda, az olcsóbb jó lesz a feleségnek.
A kampányt idén is elindították, de egy online petíció hatására leállították, írja most a Kreatív. A Citizengo petíciójának kezdeményezői ugyanarra jutottak, mint én, miszerint a reklám pozitív színben tünteti fel a hűtlenséget, és megalázó a nőkre nézve. Mindössze 2900 embernek kellett aláírnia a petíciót, és azzal fenyegetnie a kertészeti áruházat, hogy ha nem állítják le az akciót, akkor nem vásárolnak náluk, az Oázis máris lépett:
- bár azt állítják, hogy a céljuk nem a hűtlenkedésre biztatás volt, elfogadják, hogy van, akiket sért a hirdetés, ezért a jövőben a reklámkampány nem fog megjelenni,
- eltávolítják a már megjelent online és print hirdetéseket,
- kiírják a kertészetek eladóterében, hogy akik korábban találkoztak a hirdetéssel, azt ne vegyék sértésnek, és elnézést kérnek.
Köszönjük, így sokkal szebb lesz a Valentin-nap.