Egy arccal kevesebb lesz jövőre a paddockban. Mondjuk Alonso tavaly és idén is kihagyott egy futamot...
Félreállt az orosz, biciklivel teker vissza a garázsba.
Kicsit levágta a kanyart, ez volt a gond.
Majdnem 3 másodpercre leszakadt, Rosberg nem kockáztat, nem előz, neki a harmadik hely is bőven elég, főleg, hogy a holland még nem volt kerékcserén.
Az első hat 7 másodpercen belül van, ez a célja, de amíg nem történik semmi, és csak vonatoznak, addig hiába lassít.
Ez a vége, kiszáll a kocsiból, feláll rá, és így integet a közönségnek.
A fűről jött vissza a McLaren, nem ütközött, magától törhetett el a felfüggesztés. Valahogy visszaér így a boxba, de kérdés, hogy meg tudják-e oldani.
BUT *: "Something feels wrong with the steering - we've got a failure"
— Formula 1 (@F1) November 27, 2016
Looks like his race - and possibly his F1 career - is over #F1Finale pic.twitter.com/lCvAyiwKsk
Hamilton nem fog elhúzni, a mezőny nem fog szétszakadni. Ha nem is lesz változatos, de feszült 42 kör áll előttünk.
Verstappen szélárnyékában nagyobb a terhelés a kocsin, ezért szóltak neki. Hamilton lassítása miatt a holland egyébként sokáig kint maradhat.
Sokáig már ő sem marad kint a szuperlágyon, de csak azért sem engedi el Rosberget. Hamilton továbbra is egy dologra figyel: fékezze a tempót.
Ötödiknek, Räikkönen mögé jött vissza. Hamilton vezet, a kerékcsere nélküli Verstappen a második. Ő az egyetlen a mezőnyben, aki nem lágy gumin megy most.
Ennyi volt a verseny neki.
És ott van a nyakán Räikkönen is, ez érdekes lesz.
Hamiltonnak Räikkönen, Rosbergnek Vettel miatt kellett várnia, pont a Mercerdes garázsa előtt van ugyanis a Ferrarié, így el kellett engedni a befelé guruló Ferrarikat.
Jön Vettel és Hülkenberg is, a teljes élmezőny cserélt.
7 kört hagytak neki ultralágyon, jöhet a következő szett, méghozzá lágy. Lássuk, ki reagál erre a leggyorsabban? Räikkönen követte.
Közben Bottast betolják a garázsba, ebből már nem lesz értelmes futam, már ha visszajön még.
Nem oké valami a Williamsszel, de ki még nem kell állnia a finnek.
A futam elején Bottas előzött, most Massa visszavette a 9. helyét.
Valami gond van a Renault-val, megkérték, hogy álljon ki. Volt már kint egy orrkúpcserén, de az sem segített.
Verstappen megint óriásit fogott a pördülésnél. Újra a legjobbkor fékezett, és engedte fel a féket.
Az első kanyar kijáratánál, emiatt pörgött meg a Red Bull a rajt után.
Szépen jön fel az utolsó helyre visszacsúszó holland. Hamilton továbbra is 1 másodpercen belül tartja Rosberget, aki mögött ugyanennyire jön Räikkönen.
Talán talán lett volna esélye megverni Rosberget. Ha nem taktikázik az angol, semmi sansza a világbajnokságra. Mindjárt kezdi is a tempólassítást.
Rosberg nyert egy kis helyet magának Räikkönen előtt. Hamilton valóban nem lép oda, próbálja együtt tartani a mezőnyt.
De Pérez nem tud előzni. Vettel már támadja Ricciardót, egyelőre a szuperlágyak lassan melegednek be a Red Bullon.
Verstappen megforog, Ricciardo mellett elmegy egy Ferrari, Räikkönen az.
Apa-fiú-vébégyőzelem: 1996-ban Graham Hill fia, Damon Hill lett a világbajnok. Keke Rosberg 1982-ben nyert vb-t, Nicón a sor.
Elég színes a mezőny a gumikat nézve, ultralágy, szuperlágy és lágy is van a kocsikon.
Ultralágy: Hamilton, Rosberg, Räikkönen, Vettel, Hülkenberg, Pérez, Alonso, Massa, Bottas, Palmer és Wehrlein.
Szuperlágy: Ricciardo, Verstappen, Gutiérrez, Kvjat, Nasr és Sainz.
Lágy: Button, Grosjean, Magnussen, Ocon, Ericsson.