Az FIA elismerte, hogy több mint egy gumigyártó érdeklődik a Forma-1 2020-23 közti gumiszállítói szerződésére, mindezt ráadásul azok után tette, hogy a Michelin már hivatalosan is kiszállt a versenyből.
A 2020-23 közötti időszakra meghatározott tender egyébként a mostani gyártó Pirellinek kedvez, ugyanis 2020-ra a mostani 13 colos felnikre kell gyártani, majd 2021-23 között már 18 colos felnikre kellene készíteni, ráadásul akkorra már melegítőpaplan nélkül, de állítólag ez sem zavarja a dél-koreai Hankookot, aminek képviselői hétvégén Monzában tárgyaltak az F1 vezetőivel.
A Hankook egyébként remek kapcsolatot ápol az FIA-val, hiszen az F3-Eb-re,illetve a DTM-nek is ők gyártják a gumikat.
A pályázatokat augusztus 31. éjfélig kellett leadni, az FIA két hétig vizsgálja azokat, és ami megfelel a kiírás minden pontjának, azt továbbadja az F1 vezetőségének,
ők pedig már pusztán piaci alapon hozzák meg a döntést.
Vagyis, ha a Pirelli és a Hankook is átmegy a bírálaton (más pályázóról nem tudni), az dönt, hogy ki fizet többet, hogy négy évig az ő gumijait használják az F1-ben, ez pedig iparági pletykák szerint szinte biztosan a Hankook lesz.