Index Vakbarát Hírportál

Sorozatokat indítana a Yahoo

2014. április 14., hétfő 17:17

A Yahoo olyan, mintha nem tudna kinőni a kamaszkorból, és örökös identitásválságban rekedt volna. A cég most a minőségi televíziózással kísérletezik, de egyelőre Hollywood csak szkeptikusan méregeti, írja a The New York Times.

Egyre kevesebb látogató, csökkenő jövedelem, kilátástalan jövő – ez jellemzi most a Yahoo-t. Ezért az Amazon és Hulu mellett most ők is megirigyelték az HBO sikerét, és Hollywood-ba mennének meggazdagodni. Az iparági szereplők azonban nem látnak erre túl sok esélyt: a Yahoo nem elég beágyazott a szórakoztatóiparban, és nincs megfelelő tudása se ahhoz, hogy be tudjon törni a piacra. Két korábbi vezető médiaszakemberük, Mickie Rosen és Erin McPherson, is nemrég hagyta ott a céget.

Ráadásul a Wall Street Journal szerint a korábbi rövid videók helyett most 10-epiózódos sorozatokban gondolkodnak, részenként akár néhány millió dolláros költségvetéssel.

Rovatok