Index Vakbarát Hírportál

A Microsoft reklámokban csipkedi az Apple-t

2014. augusztus 11., hétfő 14:44

Örülhet, aki a pártatlan nézők nyugalmával szereti figyelni, ahogy két világcég szivatja egymást, a Microsoft ugyanis a Surface Pro 3 tablet reklámjában melegíti fel a pécések és a macesek közti ősi ellentétet.

Surface Pro 3 – Power

A szpotban a szokásos felállás látszik: a két gép a két oldalon, és csak a szövegből derül ki a lényeg. Mármint hogy az új Surface sokkal, de sokkal jobb, mint a Macbook Air, mert érintőképernyős, mert legalább ugyanolyan gyors, és mert van rajta egy kis láb, amivel meg lehet támasztani a kijelzőt akkor is, ha a billentyűzetet lecsatoltuk róla.

A két eszköz nagyjából ugyanannyiba kerül (mármint ha a 128 gigabájtos változatot nézzük), bár a Microsoft tabletje még nem érhető el, majd csak augusztus 28-án jelenik meg a világ 25 szerencsés országában; itthon nem. Az viszont biztos, hogy a Microsoft tényleg a Macbook Airek vetélytársának szánja a Surface-t, még akkor is, ha az eddigi változatok finoman szólva sem hozták meg az átütő sikert.

A két cég nem először mérkőzik meg az egymást alázó reklámok bajnokságában. Az Apple a kétezres évek elején rendszeresen ütötte a pécés megoldásokat rövid filmecskékben, a Microsoft pedig mostanában szokott rá igazán a szemétkedésre. Pár hete a saját hangfelismerő okosmegoldásuk, a Cortana erényeit mutatták be egy reklámban, ahol az Apple Siri nevű, hasonló programja volt az áldozat.

Siri vs. Cortana - Happy Anniversary (Commercial)

Rovatok