Index Vakbarát Hírportál

Megint akadozik az OTP online rendszere

2017. szeptember 12., kedd 12:08 | aznap frissítve

Több olvasónk is jelezte, hogy körülbelül délelőtt tíz óra óta nem megy az OTP Bank internetes felülete. Ellenőriztük, és valóban nem tudtunk hozzáférni sem az OTPdirekt webes rendszeréhez, és a mobilos Smartbank applikációban sem tudtuk elérni a bank szolgáltatásait.

Amikor a netes oldalon próbálkoztunk, nem működött sem a jelszavas, SMS-es, sem a QR-kódos belépés – ez utóbbinál ezt a hibaüzenetet kaptuk: “Pillanatnyilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük, tranzakcióját ismételje meg később.”

A SmartBank appban látszólag működik a belépés, de az azonosítás után nem töltődik be a banki felület, az app szerint az internetkapcsolattal van hiba (nincs):

Kérdésünkre a bank kommunikációs osztálya azt hangsúlyozta, hogy “hogy nem leállásról van szó, csupán lassulásról”. Az OTP Bank online felületén jelenleg az alábbi tájékoztatás olvasható:

Az internetbank, a SmartBank, illetve a webshop működése során jelenleg lassulás tapasztalható. Szakembereink nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjenek a szolgáltatások. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük.

Legutóbb júniusban volt kétszer is nagyobb üzemzavar az OTP online rendszereiben. Amint fejleményekről tudunk beszámolni az újabb leállással kapcsolatban, frissítjük cikkünket.

Update: nem sokkal egy óra után közölte az OTP Bank Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok Főosztálya, hogy "röviddel dél előtt helyreállt a szolgáltatás".

Rovatok