Index Vakbarát Hírportál

Totálkáros volt, most kitűnő állapotúként keres gazdát egy Astra, és itt a Mustang, ami a villamos rokona

2022. február 18., péntek 06:18

Használt autót venni mindig rizikós, főleg, ha lesből támadva egy korábban rommá tört példányt akarnak enyhén sérültként ránk sózni. A Totalcar Híradóban leleplezünk egy ilyen átverést, megmutatjuk a Mustangot, amely közeli rokonságot ápol a sárga villamossal, és adunk pár tippet, miként érdemes autóval felborulni – mármint azon kívül, hogy sehogy.

Lelepleztünk egy csalást: romjaiból újjáépített, de most kitűnő állapotúként hirdetett Opel Astrára bukkantunk. Maga a balesetező tulajdonos is óva int mindenkit attól, hogy megvegye, pedig majdnem annyiba kerül, mint nemrég egy vadonatúj. A hasonló átverésektől kis szerencsével megmenthetnek minket a kártörténet-lekérdezős szolgáltatások, mint mondjuk a TotálKár:

A modern autókban rengeteg segédlet dolgozik azért, hogy ne tudjunk túl nagy marhaságot csinálni. Például felborulni. De sajnos így is előfordulhat, hogy sikerül, ezért utánajártunk annak, mit kell tenni, ha a kerekek már az égnek állnak:

Mi az: nagy, sárga, és fáj, ha a szemedbe megy? Ezúttal nem a villamos, hanem a Ford Mustang Mach-E, az autó, amely rendes Mustangnak akar látszani, de nem igazán simogatja a látóidegeinket:

Kissé fura ezt leírni, de ma, 2022-ben a megannyi legendás és zseniális sportkocsiról ismert Porsche legnépszerűbb modellje egy hobbiterepjáró. A Macanról van szó, amely persze a maga nemében bitang jó autó, de mégsem az a klasszikus sportautó, amiben a német márka annyira klassz. Ha viszont már így alakult, lehúznak róla egy újabb bőrt:

Egészen bámulatos már az is, ahogy kinéz a Toyota és a Yamaha közös, hidrogénhajtású V8-as motorja. Azt még nem tudni, mibe fogják beépíteni, de simán elnézegetnénk műtárgyként a nappaliban:

Stuttgartban jártunk, hogy megnézzük, hogyan tud fenntartható és élhető maradni egy akkora város, amelynek 600 ezer lakosa van, agglomerációjával együtt meg csaknem egyharmad-magyarországnyi. És akkor még a látnivalók által bevonzott turistákról nem is beszéltünk:

Napi őstehetség című rovatunkban pedig itt a véletlenül sem követendő példája annak, hogyan kell ráállni egy szerelőaknára, aztán még tovább tetézni a bajt:

(Borítókép: Csepreghy Dániel / Totalcar)

Rovatok