Index Vakbarát Hírportál

Szex, Mao, macskakő

2018. május 9., szerda 23:32

A Gucci legújabb kampánya 1968 macskakő-hajigálós, egyetemfoglalós Párizsát idézi meg, a Christian Dior az 50. évfordulón szintén ‘68-at idéző modelleket futtat: logó pulcsik, szoknyák, patchwork dzsekik, „álmodozó fiatalok” – 1968-cal pár évtized alatt ez történt, a forradalmat megette az haute couture, a lázadás tartalom nélküli nosztalgikus designtéma lett.

A békésebbnek tűnő jelszavakat jobb híján bármikor be lehet dobni unalmasabb marketinges brainstormingokon:

Legyetek realisták, követeljétek a lehetetlent!

Minden hatalmat a fantáziának!

Az aszfalt alatt ott a strand

– ezekkel biztos nem lesz semmi gáz, az utcaköveket úgysem kezdi senki kiszedni már a célcsoportból, hogy eljusson a plázsig.

Rovatok