A Toyota befürdött a bZ4X kezdeti bajaival, amiket két év alatt sikerült kijavítania. De ez elég ahhoz, hogy jó villanyautó legyen?
A Toyota befürdött a bZ4X kezdeti bajaival, amiket két év alatt sikerült kijavítania. De ez elég ahhoz, hogy jó villanyautó legyen?
A WagonR+ sofőrje előszor elintézett két kerítést, majd felborulult és beszorult az autóba, ki kellett menteni.
148-as menetről készült a kép.
Nagyobb a gond az autók gumiabroncsaival, mint korábban gondolták.
Olvasónk azt hitte a követelése jogos, csakhogy kihagyott egy fontos lépést. Most mindent bukik?
Ez lenne az "átmeneti" megoldás.
A kulcsnélküli nyitás rádiójeleit aggasztóan könnyen használhatják fel a tolvajok.
Budapesti szalonjuk a XIV. kerületi Tengerszem u. 59/A szám alatt nyílt meg.
Sokat megy el, de milyen áron? Na és milyen súllyal?
Méghozzá nem ám valami tinglitangli sorkettővel!
Többször is megpróbálták már forradalmasítani a vasúti közlekedést, de ezek a kísérletek általában kudarccal végződtek.
Két hónappal.
A terepkombi jó alternatívának tűnik, de képességekben az E-osztály All-Terrain nem jobb, mint az SUV párja. Így is öröm, hogy létezik.
Matyi szó szerint vette, hogy az öreg szívódízel a világ végére is elvisz.