![Senna halálos balesetének oka a Forma–1 történetének legnagyobb rejtélye](https://kep.index.hu/1/0/5611/56111/561118/56111841_4148687_a9a554a670caa25250bbb5b395d34747_wm.jpg)
Senna halálos balesetének oka a Forma–1 történetének legnagyobb rejtélye
Egy több mint tíz évig tartó hivatalos hatósági vizsgálat, számos szakértő és számtalan rajongó kereste a válaszokat, de biztosat továbbra sem tudunk.
Egy több mint tíz évig tartó hivatalos hatósági vizsgálat, számos szakértő és számtalan rajongó kereste a válaszokat, de biztosat továbbra sem tudunk.
Sok érdekes autó jelent meg 1994-ben, amelyek közül néhány ma is kívánatos darab, vagy esetleg a hazai utcakép meghatározó része volt évekig.
Frankfurtban harminc éve mutatták be az ASF koncepciót, ami új időszámítást kezdett az Audinál, idővel akár tizenkét hengerrel is.
Felidézzük a futballtörténelem legtragikusabb következményekkel járó öngóljának történetét.
Testarossák, 328-asok, 348-asok tömött konvoja az M3-ason, szemben meg jönnek a rozsdás Ladák, szottyadt faros Skodák. És nini, F40-esek is vannak!
A Mercedes SL mindig a fényűzésről szólt, úgyhogy teljesen logikus hatliteres, V12-es motort rakni az orrába.
Az 1994-es, imolai F1-hétvégén Roland Ratzenberger és Ayrton Senna is életét vesztette, de Barrichellót is csak egy hajszál választotta el a tragédiától. Kórházba került, majd néhány nappal később ő volt az egyik, aki Senna koporsóját vitte, de semmire nem emlékszik ebből.
25 éve úszta meg a Forma-1 legnagyobb tűzesetét az 1994-es Német Nagydíjon a Benetton pilótája, Jos Verstappen, aki szerelőivel együtt egy rutinnak induló boxkiállás végén hálát adhatott az égnek, hogy életben maradt.
Elmúlva, de nem feledve: az autó, amilyen már nem lesz többé. Ma még a tiéd lehet, holnap már nagyon drága. Telesírod a fórumokat vagy költesz rá és vigyorogsz? Csak tőled függ.
Körülbelül ugyanúgy, mint most, 46 évesen.
Jól olvasta. HÚSZ. Ennek örömére pedig összeszedtük a legdurvább szettjeiket. Volt bőven.