![Audi alapra épített](https://kep.index.hu/1/0/5147/51474/514741/51474171_3923005_5c83b2e65ead885a41588c212626e383_wm.png)
Audi alapra épített "buggy" olcsón. Kell?
Igaz, Lengyelországig kell érte kimenni, de "csak" 1,7 millió forintba kerül.
Igaz, Lengyelországig kell érte kimenni, de "csak" 1,7 millió forintba kerül.
Az A6 E-tron az új A6, az A6 pedig az új A7. Mindezt az átláthatóság jegyében.
Meddig lehet síkolni és milyen tömítés kell majd hozzá?
Azért kellett visszahívást kiírni, mert védelem híján egy rejtett vezérlőegység rövidzárlatos lehet.
Közben bemutattak egy elektromos Audit, mi pedig Toyotát teszteltünk. Totalcar Híradó.
Megmutatták az elektromos tanulmányt, amely bizonyíthatja: nemcsak a SUV-oké a világ.
Néhány részletfotót már közzé is tettek az elektromos kombiról, a koncepció bemutatóját sem húzzák sokáig.
A klímaváltozás miatt kénytelenek vagyunk a belső égésű motoros autók helyett élhetőbb alternatíva után nézni. De tényleg ezek azok?
Egy nemrég felújított épületet amortizált le. Az A6-os sofőrje egy ütközés hatására vesztette el uralmát az autó fölött.
Tűzokádó 1817 lóerő, időutazó Hondák, kiszivárgott a frissített Audi A6, a Passat szedántól búcsúzunk.
Életciklusának felénél jár a közepes Audi. A részleteken csiszoltak, mondjuk nem túl sokat.
Nem csalódtunk a 300 ezret futott A6-osban, de hogy ez így legyen, előtte rá kellett költeni egy nagyobb összeget.
Tilosban, dupla záróvonalat átlépve előzött, majd a forgalommal szemben haladva veszélyeztette a szembejövőket.
Az Audi nem viccel plug-in modelljeivel, ez az A6 most éppen 367 lóerőt és 500 Nm nyomatékot tud. És hogy mit tud még? Nagyjából mindent.
A hazai használtpiacon is népszerű típusok érintettek, hamarosan érkezik a megoldás.
...és szűkszavú Hajni is bólogatott – avagy szabadulás a csekken dzsin markából és búcsú az Audi A6-ostól.
Az adatok nagyon sokat ígérnek: 367 lóerőt és 1,9 literes fogyasztást.
Mennyibe kerül, és mennyit ad egy húszéves Audi, ha megkapja, amit kér?
Tibor nem fél, az autó hathengeres, kompresszoros, quattro-hajtású, automataváltós és légrugós. Átnéztük, imádtuk.
Újként húszmillióba került, hatévesen megkapod a negyedéért ezt az Audi A6-ot és benne az optimális, háromezres V6 TDI-t. Szabad ilyet venni?
Vigyázat, a videóban bringákat is próbálgatunk!
Elmentem kipróbálni egy sereg sportos Audit, aztán másnap négykarikás szemmel ébredtem.
Az új A6-os Audi leszedál, utaztat az időben, és néha csomóba köti a szerveid. Autóval utazni még nem volt ennyire földöntúli élmény.
Viszonylag nehezen viselem a lerohadásokat, és az Audi nagy mestere ezeknek: három gyújtótrafó egyszerre? Előzés közben?
Lehet rá fanyalogni, hogy kívülről alig változott, de az Audi azért nagyon odapakolta az új A6-ost.
A németek felső-középkategóriás szedánja az A7 technikájával hívja ki az 5-ös BMW-t és az E Mercit.
Már nem sok van a bemutatóig, a sziluettet már óvatosan megmutatják a németek.
Nyugodtan kijelenthetjük: az utólagos tolatóradar műfaja halott. Rejtélyes törésnyomok, lökhárító háromszor le-fel, de Kína nem ereszt.
Most akkor kimondjuk, hogy másfél, vagy ne? Mert egy biztos: ez azért nem Toyota, ami részben pozitívum. Részben.
Borús gondolatok az Audi A6 motorteréből. Akarom mondani, motorteréről.
Az évtized legjobb autóillatosítója, asszem.
Tíz napon belül tréleren az Audi A6-osom – ez szuperszonikus tempó, hogy juthattam idáig? De miért nem egy 320i-t trélerezek most?
Az Audi A6 második generációjából a kínálat túlnyomó része dízel. A jó állapotú 1,9-esekért nagy a versengés, de miért mumus a 2,5-ös?
Több mint tíz olvasó versengett a Totalcar A6 Avantjáért, végül nehéz helyzetbe kerültünk – az utolsó krónikája.
Nem féltünk a Rulettkerék-A6 megbízhatóságától, de amit sejtettünk, azt már tudjuk is: akár 3688 km-en is működik.
A Rulettkerék mai epizódjában találkozunk egy négyéves A6 Avanttal és a tulajdonosával, aki két év alatt milliókat költött a szervizben.
Az óratekerők kedvence és a magyar használtautó-piac sztárja, így a kínálat zöme szánalmas állapotban várja vevőjét. Mindent az egymillió alatt kapható Audi A6-ról.
A két korosodó típus kapott némi kozmetikai kezelést, hogy még néhány évig versenyben maradhasson.
Az ülésfűtés és a rosszul szabott huzat miatt is előfordulhat, hogy nem nyílnak ki a légzsákok.
Évi 50-60 ezer kilométerhez, szinte csak autópályára. Szervizre sem sajnálnám a pénzt.
Az egyedi RS6 DTM kalandos körülmények között pusztult el, alig több mint hat hónappal a bemutatása után.
Ezzel a motorral is szerelték gyárilag az autót és fut az utakon is belőle jó néhány.
Sikerült a rekordkísérlet, közel 1900 kilométert tettek meg egy tank gázolajjal.
Durván két év múlva érkezik, olyan megoldásokkal, amelyeket manapság még csak próbálgatnak az autógyártók.
Van félmilliód váltóra? És kétszázezered gumikra? Becsületesnepper nyers őszinteséggel tesz helyre.
Lassan zsákutcába kergetné magát az Audi, ha így folytatná, de szerencsére ezúttal is hagytak maguknak helyet a fejlődésre. Uff, ezt megúsztam.
Nem csak a formát nyúlták le az A6-osról, de a nevet is magukévá tették a kínaiak.
A tükörben egy még agresszívabb ragadozó tűnt fel, ideje menekülni. Vagy mások tükrében még agresszívabbnak látszunk – attól függően, a single frame melyik oldalán ülünk.
Az Audi komolyan fontolgatja, hogy gyártásba veszi a TT négyajtós kupéverzióját. Ha így történik, biztosan Győrben rakják össze.
Tovább csiszolták a nagykocsit az Audi tervezői: új, hatékonyabb motorokat kapott, és kívül is akadnak különbségek.
Összkerék: pipa. Sok henger: szintén. Patkós maszk: megvan. Hát akkor hol a hiba?