Videó: így kell ámokfutni a legnyomorultabb Mercedesszel
Az A osztály sofőrje egy igazi tahó, aki egy percre se hajlandó normálisan közlekedni.
Az A osztály sofőrje egy igazi tahó, aki egy percre se hajlandó normálisan közlekedni.
Az ESP gyorsabb elterjedését köszönhetjük a szerencsétlen esetnek.
Az A és a B osztály is kisebb módosításokon esett át.
Gyártási költségek, megszűnő Mercedesek, egy csodaszép Bugatti és egy új Hyundai. Totalcar Híradó.
Szűkítik a kínálatot, ennek esik áldozatul a két modell. A változás a kecskeméti gyártást is érinti.
Már a gyári AMG A45 is lehetetlenül erős, és a Brabusnál még találtak a motorjában néhány lovat.
Persze a helyzet bonyolultabb, előtte ki kell deríteni, mi a baja. Nem olcsó móka, de az elektronika javítása még olcsó az új alkatrészhez képest.
Kecskeméti a valaha gyártott legerősebb autó kétliteres motorral. Ott voltunk a bemutatón.
Az ötajtós után az A osztályú szedánból is bemutatják a 306 lóerős sportváltozatot.
Az A osztály minden korábbi hibáját orvosolja, odabent meg elénk tárja El Dorado kincseit. Ígéretes egy dög.
Meg is lepett, milyen jó. Autózni ráadásul még jobb volt vele.
Mintha egy másik korban és dimenzióban mozognál, olyan az A osztállyal közlekedni este – igen, a Kén utca környékén is. Itt az új széria első tesztje, s ez végre rugózni is tud.
Akkora csinnadratta van az új A-Merci bemutatása körül, amire az újságírónak rögtön két recept-véleménye lesz: vagy a világot váltják meg vele, vagy óriási blöff az egész.
Nincs tömeggyártott autó a piacon, ami az új szedánnál kisebb ellenállással szeli a levegőt.
A nevük A220e és A250e lesz, és őszre meg is érkezhetnek.
A B osztály helyén mostantól az ötajtós modell készül, egyelőre a kétféle CLA mellett.
Tegnap épp az A osztály gyártásának kecskeméti beindítása kapcsán említették, hogy nyolcra nő a fronthajtású modellek száma.
Ez az első szériagyártású, fronthajtású szedán, amelyet nem hív kupénak a Mercedes, és rögtön a nyújtott változatát mutatták be.
Kecskeméten egy egészen új Mercedes készül, hiába mutat mást a látszat. Még jó, hogy nem tolták túl a downsizingot.
Itt az új A osztály, ami Kecskeméten készül majd. Kicsit hosszabb, kicsit bucibb – és női hangja van. Európában ez lesz az első félintelligens beszédvezérlő rendszerű autó.
A Mercedes sofőrje nem akasztotta vissza a pisztolyt a helyére, mielőtt elindult volna.
Itt a teljesen új A osztály, amiben a németek saját mesterséges intelligenciájának hála már tapizni se kell a kijelzőket.
Az új típus, a W177 téli teszteléséről mutattak egy rövid klipet a gyáriak, afféle hivatalos kémvideót.
A fronthajtású modellek is megkapják a nagy, két képernyős digitális műszerfalat, méghozzá új szoftverrel.
A legújabb kémfotók leleplezik, mire készülnek a Mercedes tervezői.
A következő A osztály első gyári képét Dieter Zetsche, a Daimler első embere hozta nyilvánosságra.
A jövő kompakt Mercedeseinek formanyelvét mutatja az Aesthetics A tanulmány.
A teljesítmény-licit folytatódik, az A 45 AMG-t 380 lóerő fölé pumpálták a gyáriak.
Van megoldás: a Väth szívesen segít, ha erőtlennek érezte az A45 AMG-t.