54 találat az Indexről, és a környékéről.
2024. november 25., 06:00
Mindkét irányban változatos és meglepetésteli a lista.
Az ADAC tesztjéből kiderül, melyek a legjobbak és a legrosszabbak.
2024. szeptember 30., 06:09
Rendhagyó rangsort készítettünk az ADAC-tesztben legjobban szereplő téligumikról.
Két méretben összesen négy gumi bukott meg az ADAC tesztjén.
2024. augusztus 23., 06:02
*Nyugi, csak Lego autókról van szó.
A tesztgyőztes több mint 60 ezer kilométerre „elég”, a második helyezett csak 33 ezerre.
Az ADAC-osok három teljesen különböző villanyautóval mentek fel egy hegyre. Majd lejöttek onnan.
Megjött az ADAC friss tesztje, amely a 215/55 R17-es nyári gumikat vizsgálta. Nem volt bukás, de az eredmények alapján jókora különbségek láthatóak.
2023. december 31., 15:23
Ha ez így folytatódik, hamar a múlt bánata lesz csak a hatótávszorongás.
A gyermekbiztonsági termékekre specializált BeSafe írt levelet a témában.
A német autóklub több biztonsági övterelőt tesztelt, amelyek eredménye szerint semmit sem érnek.
Két méretkategóriában hét, illetve négy gumi kapott jó osztályzatot a német autóklubtól. A forintosított árak 41 ezertől 65 ezerig terjednek.
Az ADAC szokásos téligumitesztjén három gumi elhasalt.
Rendhagyó videóban figyelmezteti az autósokat a kánikulára a műsorvezető.
A német autóklub, az ADAC adatai szerint a kevésbé mutatós színek viszik a prímet.
Elkészült az ADAC legfrissebb lerobbanási statisztikája. Benne beszédes eredményekkel a magyar autóparkhoz legközelebb álló autókról.
Íme az ADAC nyári gumi teszt rangsora, amelyet tovább szűkítettünk a közlekedésben legfontosabb szempont szerint.
2022. november 27., 12:20
Mindig vannak jó fogások, a gumiknál is érdemes körbenézni, mert ha szerencséd van, a gumicsere árát is meg tudod spórolni.
Olcsó megoldásnak látszik egy elektromos autót otthon tölteni, azonban jelentős veszteséggel, és így plusz költségekkel járhat. Az ADAC tesztje veszteségekre és elkerülésük módjára is rámutat.
A legtöbb téli gumi idén is megfelelt a célnak, de vannak, amelyeket nagy ívben kerülni kell.
Meglepő modellek is kerültek az ADAC lerobbanási statisztikájába. Totalcar Híradó.
Az aktuális Toyota Corolla és a C-HR rosszul szerepelt, a Suzukikkal nem volt sok baj, a német prémiumok pedig jó számokat hoztak.
Közösségileg csökkentenék az orosz kőolajimport-függőséget, 21 millió taggal még sikerülhet is.
A jó hír, hogy hétből egy sem bukott, sőt szégyenkeznie sem kell az eredmény miatt semelyiknek.
A drága alkatrészek hibája inkább fájdalmas, mint gyakori, jellemzően nem azok miatt maradnak az út mellett az autók.
Olcsó villanyautó, gázhajtás, magyar Cupra és brutális Mercedes a mai Totalcar Híradóban.
Környezetvédelemben a CNG-t a villanyautók sem tudták lenyomni, miközben a hibrid Porschét még dízel pickupok is előzik.
Sokkal egyszerűbb elvinni a kulcs nélkül nyitható és indítható autókat, mint a sima központi zárasokat.
ADAC nyárigumi-teszt, használt villany-Hyundai mindenesnek és egy kibertámadás, ami megbénított több autógyárat. Totalcar Híradó.
Kisautók, kompaktok és SUV-ok abroncsait vizsgálták idén, nagy bukás nem volt, de meglepetések igen.
Nálunk csak a szlovénok és a lengyelek tankolnak most kevesebbért, legalábbis a vizsgált országok közül.
Jó hír viszont, hogy 34-ből csak ez a kettő bukott meg. De vannak azért nagy különbségek a többiek között is.
2021. szeptember 9., 17:49
Nem ugyanúgy védi az autó a sovány, a kövér, az alacsony és a magas embereket. A tuti megoldás még nincs meg, de már van előrelépés.
2021. augusztus 17., 13:07
Kint 27 fok van. A leparkolt autóban fél óra múlva már 50 fok kínoz. Másfél óra múlva pedig 60.
Öt kihívó a gyári ellen, olcsótól a drágáig – ezért nem mindegy, melyiket használjuk.
Az ADAC tesztjére reagálva független szakértőkkel vizsgáltatták az ülést. Csak a címke tartalmazott naftalint, de lecserélték a beszállítót.
Nemcsak akkor kockáztatunk, ha nem használunk gyerekülést. Baj lehet abból is, ha rosszat választunk.
Nem a súlyos motorbajok, nem is a rejtélyes fantomhibák vezetik a listát. És persze az elektromos autókban sem a villanymotornak lesz baja.
A nyári gumik többsége jól használható, de kevés a kiemelkedő. Vannak viszont nagy bukták.
Ha forrástól a kerékig mérjük a kibocsátási értékeket, nagyon nem mindegy, milyen energiamixet veszünk figyelembe. Olvasónk átszámolta az ADAC tesztjét magyar viszonyokra.
Hiába hibrid, ha nagy és nehéz: helyükre kerültek a SUV-ok az Ecotesten.
Nagy különbségek vannak a gyerekülések között. Egyik sem tökéletes, de a legtöbb megóv a bajban.
Spoiler: biztonság terén az Alpinestars, a Dainese és a Held is megfelelt a teszten. Más fog dönteni.
2020. december 22., 07:14
A fogyasztás, a hatótáv és a károsanyag-kibocsátás után miért pont ezzel ne kamuznának? Pedig azt hinnénk, a számok nem hazudnak.
Teszten az "önvezető" rendszerek. Tartják a sebességet, a sávot, kormányoznak is ha kell. De melyik rendszer a legjobb? És hogyan csúszhat le a listán valamelyik csak a neve miatt?
Olvasónk, Anna gondosan szervizelt Grand Cherokee-jéről előzőleg két márkaszerviz is megállapította, hogy hibátlan. Aztán teljesen tönkrement a motorja.
2020. augusztus 25., 06:05
Sokan semmibe se nézik, mások pazarlásnak gondolnak minden egyéb megoldást. Csak a kompromisszum tűnik biztosnak.
2020. augusztus 4., 06:03
A komputerek egy része kevesebbet, másik része többet mutat, kevés köztük a pontos. Még márkán belül is nagy lehet a szórás.
Az elszabaduló rakomány akár sérülésveszélyt is jelenthet, sokan mégsem fordítanak figyelmet a rögzítésre.
Az idei teszteken a legtöbb autós gyerekülés jó minősítést kapott, és egy sem bukott. Mégis nagyok a különbségek.
Még mindig az akkumulátor adja fel leggyakrabban a harcot, de egyre csak zárkóznak a motorhibák is.
A nagy nevek mellé idén két kategóriában is felzárkózott egy-két kevésbé ismert márka. Itt a friss nyárigumiteszt.