592 találat az Indexről, és a környékéről.
Hengerből sosem elég, a több mindig izgalmasabb, és ha rajongani lehet valamiért, akkor az egy V10, már csak a jelenléte is jó érzéssel tölt el.
A német gyártó nem talált vevőt a komplexumra, és alternatív megoldással sem sikerült előállni.
Nem vette észre, hogy egy rendőr áll mögötte.
A gyártósoron dolgozókat még nem érinti.
Az Audi a brüsszeli Audi-gyár átszervezésének hatásaival magyarázta a gyenge számokat.
Új márkát és új koncepcióautót is bemutatott az Audi és a SAIC.
Idén 25 éves az Audi A2, amit egy minden pontján modernizált, egyedi darabbal ünnepel a gyártó.
Két Audi is 200 km/h felett száguldott, egyikük se autópályán. Repültek a csekkek.
A faceliftes, akár 272 lóerős rendszerteljesítményű, plug-in A3-ba rendes méretű akku kerül, amit még tölteni is gyorsan lehet.
Néhány hete úgy festett, hogy végleg eltávolodik a száguldó cirkusz világától.
Egy új kutatás kiderítette, hogy az érzéketlen férfiak milyen autót vezetnek.
A gyárra minden bizonnyal a büntetővámok elkerülése miatt lenne szükség.
Néha felvillan az Audin a check engine, de hibakóddal is ugyanúgy működik. Szekunder levegő hibát mond, okozhat-e ez komoly gondot?
Győr város, az Audi Hungaria, a Cupra márka és a német Audi anyacég vezetői és képviselői egyetértettek abban, hogy történelmi pillanatról van szó.
Born in Barcelona, made in Győr. Már nem csak négykarikás modelleket gyártanak.
Óriási összeget tesz félre a VW a problémák kezelésére.
Csak a német prémium.
Az Audi Hungaria és a Szakszervezet vezetősége ült le tágyalni.
Több száz alkalmazott gyűlt össze az utcán.
Sajátos sztrájkolás.
Ez a ritkaság egyike annak a mindössze 214 példánynak, amelyet az Audi a nyolcvanas évek közepén készített, és most új gazdát keres egy aukción.
Mire eljutott hozzánk, használt autó lett, nem olyan, mint újkorában, de így is lenyűgöző, és teljesen biztos, hogy egyszer klasszikus lesz.
Az új platformra épülő, harmadik generációs Q5 dízellel és benzinessel is kapható lesz.
Nem húztak meg rendesen egy csavart, ami így kilazulhat.
Ezeknek az autóknak a formaterve kiállta az idő próbáját, huszonévesen is ugyanolyan jól mutatnak, mint annak idején a szalonban.
Valószínűleg ezzel akarja majd megkülönböztetni kínai eredetű autóit az európaiaktól.
Valószínűleg nem ők az utolsók.
Összesen 29 darab Treser-féle nyitható keménytetős Audi quattro roadster készült. Ezt szinte a sírból hozták vissza.
Már a második komoly szakember, aki az idény végén távozik a Red Bulltól.
Ötajtós és kombi karosszériával jön az Audi vadonatúj, felső-középkategóriás villanyautó családja.
Semmi sem tart örökké, az Audi S5 Cabriolet sem. Béke poraidra. 2007 – 2024.
Valós körülmények között is lehetséges, ha jól megtervezed az utat és vannak töltők.
Elővigyázatosságból 72 órára villanyautós hűtőbugyiba tették az e-tront.
Az öreg, szomorú állapotú A4 becsületesen küzdött, hogy a szerény 102 lóerejével megfussa a végsebességét.
Kisebb akkut, rövidebb hatótávot, gyengébb motort és acélfelniket kapott a fapados Audi Q4 e-tron.
Az Audi leszámol a kamu kipufogókkal, mert az emberek utálják ezeket.
Az első Audi A4 után 30 évvel befutott a népszerű típus legújabb generációja, amit viszont A5 néven kerül forgalomba.
Cég magyarázza a p audis bizonyítványt.
A Volkswagen cégcsoport 36 éve nem zárt be gyárat, ez most változhat.
Egy ponton lassítani kezdett a konvoj eleje, de ezt nem reagálta le mindenki megfelelően.
Sándor a kínálat tetejéről, első hallásra sok pénzért vett öreg Audi A6-ot, de bízik benne, hogy kincset talált. Megnézzük!
Hírét inkább azokról az autókról ismerik, amelyekre ráírta a nevét.
Négy éve létezik, de még mindig olyan, mintha egy éles fegyver venne körül.
Erősebb, gyorsabb, agresszívabb.
Michael Breme elmondta, mi a véleménye a magyar kormányról.
Öt másodperc nagyon sokat számít egy köridőben.
A kőkorszakhoz hasonlóan véget ér az olaj és a gáz korszaka is.
A frissített E-Tron GT nem csak elképesztően erős lett, fejlődött az akkumulátor és a töltés is.
Alaposan megküldték az RS5 kombi prototípusát, ami mellett feltűnt egy másik, érdekes Audi is.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Egy japán autónak ne legyen lelke! Pláne ne ilyen!
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
Korábban a márkaszervizben cserélték a váltóolajat, az új tulaj mégis azzal hívott, hogy 2009-es a szűrő.
A kigyúrt kombi a meglehetősen furcsa színválasztás miatt úgy néz ki, mintha a Barbie film kelléke lenne.
Jogi képviselője reagált az erről készült fotókra.
Segítséget is kap hozzá.
A felvétel annyira szürreális, hogy azt hihetnénk, hogy ez valójában egy vígjáték jelenete. De nem.
A helyszínre mentőhelikopter is érkezett.
Kiváló fejlesztő pilótáról van szó, az Audi számára pedig jelenleg ez a legfontosabb.
Egyedülálló lehetőségnek nevezte a váltást.