241 találat az Indexről, és a környékéről.
Az Egyesült Államokat és Münchent is előzi a hajdúsági üzem.
A vállalatot költséghatékonysági szempontok vezethetik.
Bár az előítéleteknek egykor tényleg volt alapja, a zsolnai Kia gyárban tett látogatásom után egyértelmű, hogy nagyot változott a világ.
Még eggyel közelebb a gyárleállás.
Nagy bejelentést tett a szlovák kormányfő.
Annak is jelentősége van, hogy a gyártó nem a százmilliomodik, hanem a százmillió-egyedik autó legyártását hirdeti.
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
Nemzetbiztonsági kockázatra hivatkoznak.
Born in Barcelona, made in Győr. Már nem csak négykarikás modelleket gyártanak.
Augusztus elején jegyezték be a céget.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
A kínai gyártó júliusban az új autók eladásának a 25 százalékát tette ki.
Zsugorodnak a bevételek.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Egyre feszültebbé vált a kapcsolat az utóbbi években.
Szeptember 30-ig kell meghozni a döntést.
Rajtunk kívül pedig Csehországon és Spanyolországon gondolkodik a SAIC.
Az autópiac egyik legnagyobb kérdését vizsgáltuk meg.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Gyorstöltőre vár az európai autógyártás.
Michael Breme elmondta, mi a véleménye a magyar kormányról.
A kőkorszakhoz hasonlóan véget ér az olaj és a gáz korszaka is.
Berlinből jelentkezett be Szijjártó Péter.
6,4 millió eurót kell fizetniük.
Nem látszik még az igazi hatása.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
A növekedés végül csökkenésbe fordult.
A magyar kormány ezt biztosan nem támogatja.
A Dongfeng kísérletképpen humanoid robotokkal végeztet majd el olyan munkákat, mint az ellenőrzés, az összeszerelés vagy a logisztika.
Tárgyalást folytatott hétfőn a kormányfő.
Szijjártó Péter ismertette a részleteket.
Egy friss amerikai jelentésből derült ki.
Találkozhat a kelet és a nyugat ipara, a belső égés és a halk suhanás.
A járműmérnöki tanszék oktatói is folyamatosan bővítik tudásukat.
A miniszter elmondta, mi jelenti a jövőt.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Szerintük ezzel megtévesztik a vásárlókat.
Helyi fiatalból egyre kevesebb van és őket sem érdeklik az autók.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Főszerepben a kobalt.
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
Már márciusban megkezdi a vadiúj elektromos autói szállítását a Xiaomi.
Egy elektronikus rövidzárlat miatt újra kell vizsgálniuk a kocsikat.
Az amerikai vállalat több száz hektáros bővítést tervez, amihez rengeteg fát vágnának ki.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
A villanyautópiac adatok csalókák. Van növekedés, de van csökkenés is. Ráadásul az alacsonyabb árakra való várakozás is visszafogja a keresletet.
Rekordszámú, 350 ezer autót gyártott tavaly a Kia Slovakia, a többségük Kia Sportage volt.
Már rég újra termelnie kellene a Kalugában lévő VW gyárnak, azonban az oroszok egyelőre raktárnak használják az üzemet.
Botka László kijelentette, a beruházás ellenére nem lépett be a Fideszbe, nem vesz részt a Békemeneten, és a Fradi is le van tiltva.
A legújabb autók között is találunk olyan autót, amelynek súlyos gyártási hibái vannak.
Jól halad a gyárépítés is.
Nem lassít a Toyota, de továbbra is halogatják az villanyautó-váltást.
Fiatok és Maseratik érintettek az ügyben.
A jelenlegi tervek szerint a bajor márka egyik legnagyobb gyára néhány éven belül kizárólag elektromos autókat fog gyártani.
2023. december 22., 20:15
Minden, amit a BYD-ról tudni érdemes.
2023. december 16., 16:17
Mindenütt az élre törtek, tízből kilenc vagy japán vagy koreai gyártmány.
2026-ig évente több mint 250 ezer akkumulátoros járművet szeretne értékesíteni Európában.
2023. november 24., 06:04
Magyarország is fontos szerepet játszik.