A jó (autós)pap holtig tanul: kevesen vannak, ráadásul egymást érik az újdonságok
A legtöbb újdonság az elektrifikáció és digitalizáció területén mutatkozik.
A legtöbb újdonság az elektrifikáció és digitalizáció területén mutatkozik.
A műhelyeket is utolérte a digitalizáció.
Autónk javítási minőségének megvan a maga hierarchiája.
A munkaerőhiány a legnagyobb gond, de a zugszervizek is fejfájást okoznak.
Az áremelés hátterében elsősorban az energiaárak és a bérfejlesztések állnak.
Több mint 300 ezer kilométer, szuperalacsony fogyasztás, rendszeres utazások. Mi igaz a Corolla D4D legendájából? Átvizsgáltuk.
Dorka újként vásárolta ezt a mókás Fiat 500L-t, rendszeresen szervizelteti, de valamivel nem elégedett. Kitalálod, hogy mi az?
Megjelenése után vásárolta a piros, V8-as sportkocsit, mert gyerekkora óta pónira vágyott. A karbantartás fontos és otthon a harmadába kerül, de nem árt egy ellenőrzés.
A március 8-tól várhatóan két héten át tartó szigorú járványügyi intézkedések az autósokat is nagyban érintik. Összegyűjtöttük a tudnivalókat.
...de nem lehetetlen. Elmondjuk, mikre kell figyelned a guru szerint, ha jó Prius III-at szeretnél venni és nem akarod kinyírni.
A Ford Mondeo TDCI ST Line értéke csúszdán van, arcátlanul olcsók ezek a fiatal autók. Péteré 120 ezer kilométer után olyan, mint egy új. Ő elégedetlen. Jöhet a motordiagnosztika.
Az ötödik generáció jelenleg a legfrissebb Ford Mondeo. Ez itt ráadásul egy erős dízel, ST Line kivitelben. Gazdája nem elégedett. Mi lehet a gond?
A Nissan Tiida egyszerre minden, amire szükséged van, ha maximum 1,5 millióért vásárolsz és ha gyerekeket, illetve csomagot is viszel. Nézd meg ezt! Megvennéd?
Szép, praktikus, és botrányosan értékálló autó a Hondától. Nézzük meg egy kicsit közelebbről...
Az autóban majdnem 200 ezer kilométer van, lábon jött haza és még a forgalomba helyezés előtt nézhettük át a szervizben.
Még nem ment fel az ára, soha nem rohad el és nagyon szerethető az A2. Nézd meg ezt a példányt és dönts! Megvennéd?
Tibor nem hord egy számmal nagyobb kabátot a szükségesnél: autóját az utolsó csavarig ismeri, szereti és 200 kilométert utazott vele, hogy megmutassa a MűhelyPRN-ban.
Centikre volt a megsemmisüléstől, majd jött egy fiatal srác és az 1990-es 601s kapott még egy esélyt. Te is beülnél?
Robi nagyon szereti ezt az 535d Touringot, a Becsületesnepper romantikus emlékeket idéz a bivalyerős dízelről, mi pedig elmondjuk, milyen állapotban találtuk a 2005-ös BMW-t
A 2003-tól gyártott BMW 5-ös, vagyis a Bangle-ötös 1-2 milliós forintért a tiéd lehet. Te megvetted volna ezt az 535d Touringot? Nézd meg és dönts!
A Becsületesnepper nem válogat a jelzők közt és a szerviz is kíméletlen, amikor a Thesis tökéletlenségeit kell felkutatni. Végeredmény a MűhelyPRN-ban.
Az Opel alapvetően jó állapotban van, a futásteljesítménye 200 ezer kilométer alatt, mégis lesz vele munka, mielőtt levizsgázik.
123 ezer kilométer után motorcserére szorul a Jeep, motoralkatrészeket viszont nem lehet kapni és az autó nem is garanciális.
Ez a példány már átesett egy nagyobb motorjavításon is, de még bőven lesz vele munka. Vajon érdemes volt így megvenni?
András szereti az autót, pedig nem rég motort kellett cserélni a Legacyben, és mivel közismert a konstrukciós hiba, piaci értéke sincs. Guruval mondjuk el, miért óvakódj a bokszerdízeltől.
A legdrágább példány egymillió forint, ez itt a felét érheti, és a 2004-es Suzuki Lianán találtunk egy balesetveszélyes hibát.
Interjú egy vizsgabázis tulajdonosával, aki elmondja, miért járunk rossz állapotú autókkal, hogyan játsszák ki a szabályokat és mi volna a megoldás.
A tulaj imádja, még klubot is alapított a Panda 100Hp-hez, mi pedig átvizsgáltuk az autót. Hát, kalandos élete volt...
Szakértővel mutatjuk meg a T4 sorozat összes érzékeny részét egy 2001-es, szeretett Multivanen.
Nagyon aggódtunk, amikor Robi és felesége hazaindultak az autóval az átvizsgálás után. Szerencsére nem esett bajuk. Mit fedeztek fel a szerelők a Kián?
A Chrysler 300C nagyon sok vas, nagyon kevés pénzért. De milyen állapotban van ez itt, 300 ezer kilométer után?
Fordok, Mazdák és Opelek, amelyek köztünk járnak, de brutálisan drága lehet a javításuk. Guruk tanácsait gyűjtöttük össze, mielőtt mellényúlnál.
Sok helyet ad kevés pénzért a használt Peugeot 5008. A magyar kínálat is óriási, de vajon milyen ez a példány hétévesen?
Több milliós motorhibák pár ezer forintos alkatrészek miatt. Ugye ismerős? Átvizsgáltunk egy 2008-as Mitsubishi terepjárót, hogy elmondhassuk a kockázatokat.
Ami új korában jó, vagy modern, egyáltalán nem biztos, hogy tartós is. Mi lett az Év Motorjaival mára?
Átvizsgáltuk az autót, amely elsősorban használtként lehet jó vétel. Ennyiért tényleg megéri?
A klímába csak gáz kell, állította a kereskedő. Tévedett. Az autó egyben van, de a motortérből a lottósorsolás hangja hallatszik. Mi lehet a gond a Nissannal?
A MűhelyPRN-ben bemutatott LS400 sajnos egy roncs volt, legalább kétmillió forint a helyreállítása - írja Tibor, aki tizenhárom éve használja és javíttatja a sajátját.
A Lexus LS400 csendes, erős, végtelenül finom és precíz műszer. Lássuk, mi maradt mindebből 25 év után!
A Mercedes S osztály orrát kifújja, legalábbis a tartósság terén. De vajon mennyi maradt ebből 25 év után? Íme a magyar piac legolcsóbb LS400-a.
A Nissan villanyautója is ingyen parkol, fillérekből üzemel, csendes, lendületes és használtan olcsó. Csapdák azért itt is vannak.
Egy vizsgabiztos elárulta, milyen módszerekkel lehet kijátszani a rendszert, mi pedig elmondjuk, hogyan csapja be néhány nepper a vevőt, a vevő pedig saját magát.
Az első BMW X5 egyszerű konstrukció, bár elég öreg. Lajos számolt ezzel, amikor beleült a 4,4i V8-ba. Átvizsgáltuk az autót, mutatjuk az eredményt.
Nagyon lement az első széria ára, ezért mutatunk egy V8-as, benzines verziót, amely tele van tanulsággal. Melyek ezek? Te mondd meg!
Szinte újkora óta ugyanaz a család használja ezt a Renault Mégane-t, csak 228 ezer kilométernél jár. Mégis szörnyülködtünk, amikor átvizsgáltuk.
Balázs azért hozta el az autóját a műsorba, hogy tanuljanak belőle a nézők, mielőtt ilyen autót vásárolnak. Valaki félreértette a dolgot.
Turbó és kompresszor egy 1,4 literes benzinmotorban? A németek jó ötletnek tartották, te viszont menekülj.
Olvasónk Alfa Romeójában átégett egy szelep a hamisítvány miatt, pedig hivatalos helyen vette az NGK gyertyát.
Az S500 800 ezer forintba került. Zsolt ment vele 100 ezer kilométert és nem bánta meg. Mégis azt üzeni: eszedbe ne jusson ilyen autót venni!
Ismét egy autó, amelyet átvizsgálva egyértelmű, hogy Magyarországon bárminek lehet rendszáma, ami négy keréken gurul.
Sosem gondoltuk, hogy ennyire kell szeretni egy filléres kisautót ahhoz, hogy kedvünk legyen életben tartani.
Pár száz euróért akár ilyen autód is lehet, persze nem árt alaposan megnézni, mielőtt nagyon elkezdesz örülni a találatnak.
Lássuk, mennyiért szervizelhető és javítható a négyéves Peugeot, illetve egy Ford, egy Hyundai és egy Opel. 100 ezer kilométer 10-10 autó és a nagy meglepetés.
A MűhelyPRN eddigi legsúlyosabb javítási kalkulációja egy autón, amelyről nem könnyű eldönteni, milyen állapotban van.
Sándor az egyszerű technikát szereti, amit otthon is meg lehet javítani és az Opel Omega pont megfelel a kritériumoknak. Lássuk, milyen állapotban van!
Tisztázzuk: joga van-e mindent tudni egy használtautó-vásárlónak, ami a kiválasztott autóval korábban történt?
Zoli 116i-je egy a ne vedd meg motoros BMW-k sorában. A korabeli 118i, illetve a 3-as és 5-ös sorozat négyhengeres, benzinesei is vacakok a specialisták szerint.
Mihály megszállott subarus, ez a második Forestere. Az autóban kevesebb, mint 200 ezer kilométer van. Azért így is tanulságos.
Nézzétek meg az autót alaposan, mintha egy hirdetésben szerepelne. Nem gyanús valami? Biztosan?
Tamás a francia autók drága és reménytelennek hitt elektronikai problémáira is talál olcsóbb megoldást.