238 találat az Indexről, és a környékéről.
Úgy tűnik, nem kell senkinek, jöhet az árleszállítás.
Bekeményít a Volkswagen.
A kereskedőknek részletesebb tájékoztatást kellene adniuk.
A Voesalpine leépítést tervez.
Búcsúztak a Trabantok, a Ladák, valamint a Moszkivcsok. Jöttek a Suzukik, az Opelek és a VW-k.
Megindultak a villanyautók.
Titkos részlet derült ki az EU és Kína között folyó villanyautó-vitáról.
Az autógyártó biztos abban, hogy olcsóbbak lesznek a villanyautók.
A Skoda vette át a vezetést a magyar újautó-piacon.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Hogyan kerülhetjük el, hogy félrevezessenek?
Carlos Tavares Stellantis-vezér szerint ez tiszta spekuláció.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Az uniós norma hatására potenciálisan tisztábbak, ugyanakkor drágábbak lehetnek az új autók.
Sorban jönnek a rossz hírek a gyártótól.
Dominóhatás okozott óriási mínuszt.
Egy pocsék állapotú Zafira esetében 40 ezerről indul a licit.
Európában tényleg nem az igazi az idei helyzet, de a globális növekedés 2024-ben is folytatódott.
Rengeteg pénzt visz el az elbaltázott alkatrész.
A cég búcsút venne a dolgozóknak adott foglalkoztatási garanciától.
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.
A cél a 700 ezer darabos európai eladás.
A villany a menő, több okból is.
A VW gyárbezárásról szóló döntése egyszerre jelenti azt, hogy eljött az igazság pillanata és azt, hogy megújulás emberi ára riasztóan nagy lesz.
A Geely azonban még nem mondott árat.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
A júliusi, globális eladások 21 százalékkal nőttek 2023 júliusához viszonyítva. Európában viszont csökkentek a számok.
A német használt autók uralják a magyar utakat. A legnépszerűbb modelleknél is gyakori a visszaélés.
Az év első hét hónapjára vonatkozó toplistán három BYD, két Tesla szerepel. Helyet kapott még a Leaf, az iX3, az Enyaq és a Kona és az EX30
Vége a kenyai Mobiusnak.
A vállalatoknak lehetőséget adnak a véleményezésre, mielőtt törvénybe iktatják a korlátozásokat.
Vészfékezett a magyar újautó-piac, a tizedére esett a korábbi tempó.
Trump elnöksége kivégezné a villanyautók ártámogatását, Musk éppen erre játszik.
Az S-Cross és a Vitara tarol a piacon, de a harmadik helyre többen is pályáznak.
12-4-11 - most így áll a helyzet.
Konzervatív hangulatban voltak az európai autósok.
Főleg olcsóbb modellekben és hosszú távban gondolkodnak.
Az autót vásárlók harmada 800 ezer forint alatt venne gépkocsit.
Gyilkos életmentők, Königsegg Jesko Absolut 0-400-0 rekord, Opel Frontera, Ford Explorer, Hyundai Inster, szárnyaló magyar autópiac.
Az uniós országok megosztottak a kínai villanyautókra vonatkozó büntetővám kérdésében. A magyar elnökség alatt kell meghozni a végleges döntést.
Megkapta félévi bizonyítványát a járműpiac.
10 darab a különbség, számolják újra!
Tesla kontra BYD: az egyiknél plusz, a másiknál mínusz.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
A visszavonás lenne az első lépés. Ez azonban komplikált ügy.
A háttérben az elektromos autók állnak.
Szokatlanul nyersen megfogalmazott tanáccsal sokkolta az Egyesült Államok három detroiti autógyártó vállalatát egy banki elemző.
Más megoldást keresnének a vámok helyett, hogy ne legyen kereskedelmi háború.
A Stellantis letette a főesküt, hogy nem bújik el az elektromos autók piacán rohamozó kínai autósereg elől, hanem harcba száll velük.
A kényszer löki az öreg járgányok karmaiba honfitársainkat.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Éves szinten 4 százalékkal zsugorodott a német piac. A márkák versenyében a VW van az élen, a modellek közül pedig a Golf viszi a primet.
A készletre termelést az export sem oldja meg.
Jelentősen emelkedett irányukba az érdeklődés az elmúlt egy évben.
Beismerés az autópiacon, jön a túlélő üzemmód.
Európában márciusban Magyarország a második helyen végzett.
Erősen kezdte 2024-et a gépjárműpiac.
Meghívót kaptak az autógyártók az indiai villanyautó-piacra. Mindenkit várnak a teslás találgatások közben.