Így vesz autót az Autórevizor, ha magának veszi
Diagnosztika, átvizsgálás, próbakör? :D:D:D Éppen ellenkezőleg!
Diagnosztika, átvizsgálás, próbakör? :D:D:D Éppen ellenkezőleg!
Sosem akartam kereskedő lenni, de szeretem az autókat és rájöttem, hogy így próbálhatom ki a legtöbbet. Sőt, az külön poén, ha még fizetnek is érte.
Aláírom, nem nagy sztori: kerestünk és találtunk egy jó embert. Így működik a TC.
Az Index Szóviccembere visszatekint, magába száll és bocsánatot kér a verbális terrorért.
Állandó szerzőink vallanak az év fénypontjairól.
Belterjes régészpercek az iroda történelmét végigkísérő dobozról.
Hóesésben defektet kapni nem a legjobb móka, hát még, ha egy ekkora fémtárgy vár a kerékben.
Benne vagyunk a legjobb társasjátékban.
Volt egy Suzuki DR350SE-m, meghirdettem, elvitték - kiváló ügynök volt.
Egyelőre jónak tűnik, de simán benn van, hogy jön a szopóroller. Nem volt könnyű józannak maradni.
2,6 millió sok vagy kevés érte? És mi maradt régiekből?
Teszt: Volvo 7700 helyközi csuklós Mi lenne ebben az őrültség? Eleve nem nekem kell vezetni, ez már önmagában el kell hogy adja a helyközi autóbuszt.
Ha éppen nem a szerkesztőségben pakolom az anyagokat a címlapon, akkor műszaki menedzser szakos hallagatóként ülök az előadásokon, írom a beadandókat a könyvtárban, vagy tanulok a vizsgákra.
"Ma beindítom a Yamahát" – dobta be az ötletet Bandi a közösbe.
Idén 60 éves a DS - áll a Citroen sajtóközleményében, amit Papp Tibi beküldött a szerkesztőségi levelezőlistára.
A nyálunkat.
Valami készül...
Megvan annak a sajátos hangulata, ha az ember íróasztala egy munkatársával közös.
Örülünk, mert tananyag, vagy szakdolgozat már voltunk, de lexikonban szócikk még nem.
Igazi retro-cucchoz, egy Kesjár-féle idomhoz kellene típusbizonyítvány. Ki tud segíteni?
Aki már járt autószalonon, az tudja, nem a gumik jelentik a fő attrakciót.
Hogy a szerkesztőségi polc tetején díszelgő tescós tengerész pálesz hogyan úszta meg a téli költözést máig rejtély, mindenesetre nem bánjuk, hogy köztünk maradt.
Csak letöröltem róla a port.
Amikor megjelent az előző teszt rögtön elkapott a hév, hogy miért ne lehetne megcsinálni a Totalcar saját kis dolgozatát.
Igen, már ez is oldtimer Nem is tudom, mit fog szólni Csikós, ha meglátja a képeket.
A minap egy reklámfilm-forgatáson jártam, ahol az egyik kellék egy 2009-es, első tulajos, makulátlan előéletű, nem egész 150 ezret futott, szép S-Klasse volt.
Gianni kitalálta.
Kivonat a szerkesztőség levelezési listájából:
Nino Karotta
Testvérek!
Holnap délelőtt elmennék egy 16.
Azt hiszem rossz dolog, ha az ember tárgyakhoz kezd kötődni, de sajnos hajlamos vagyok rá.
Talán nem túlzás azt állítani, hogy vagyunk itt már annyi ideje és láttunk/tapasztaltunk már határon innen- és túl annyi mindent, hogy ritkán lepődünk meg bármin is.
A legutóbbi posztban ott hagytam abba, hogy keréken állt a gép, és számok szerint jónak kellett lennie.
Majd' két héten át Londonban és környékén portyázunk, gyűjtjük az anyagot, tapasztalatot, interjúkat csinálunk.
Nem lopott, de még csak nem is egy ráérős turista autója a marrákesi magyar Polo.