930 lóerős S-osztály? A Brabustól megkapod!
Mert van az úgy, hogy 800 lóerő nem elég.
Mert van az úgy, hogy 800 lóerő nem elég.
A tavaly bemutatkozó 1390-es Super Duke köré építi meg saját elképzelését a jóízlés határait rendszerint rommá gyalázó Brabus.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Ajjaj, fekete vonat, te aztán nagyon drága vagy.
Eszement Brabus G-osztály és egy vulkanikus Porsche.
Ennek viszont most négy, nem hat kereke van.
A tuningcég fejlesztései után 50 kilométerrel megnőtt az elérhető hatótáv is.
Már csak egy kérdés maradt: MINEK?!
15 évre emelkedett a magyar autópark átlagéletkora, de nem biztos, hogy ez önmagában akkora baj.
A 900 Crawler fél méteres hasmagasságú, karosszéria nélküli G osztály, játszani.
Elképzelni is nehéz, hogy milyen érzés lehet 320-szal utazni a világ egyik legnagyobb luxusterepjárójában.
Semmi nem állja útját a vég nélküli teljesítménynövelésnek: a Brabusnál a plusz lóerőkért felfúrták az AMG V8-asát.
Bemutatták a KTM Brabus 1300 R-t, amely erősen korlátozott számban készül majd.
Eddig elsősorban Mercedesek felpöcköléséről ismerhettük a tuningcéget, most a Super Duke-hoz nyúlnak.
Ilyen autót ne vegyél, szól a közhely: bukás volt, kevés van belőle, szerelője nincs. A Brabus tuningos Smart Forfour mégis megpendíti a szív húrjait.
A Mercedes S63 AMG 5,5 literes, kétturbós V8-as motorját építették át alaposan, hogy elérjék a brutális 850 lóerőt. Elérték? Hát...
Már a gyári AMG A45 is lehetetlenül erős, és a Brabusnál még találtak a motorjában néhány lovat.
A legújabb Rocket 900 gyorsulásban már a legerősebb Teslákat is megközelíti, bár azoknál sokkal ritkább és drágább lesz.
Ez itt már a szériagyártásra szánt változat, de formai túlzásokban itt sincs hiány.
Itt egy portáltengelyes, platós G osztály, azoknak, akik eddig nem vettek volna ilyesmit.
Ez az a fajta Brabus modell, amelyen B betűs jelvény van, és bármikor legyorsul bármilyen sportkocsit.
A keresztben parkolás királya nem épp az az autóipari legenda, amit gyűjteni szokás, de ez most más.
Azt hiszed, itt sok lóerő van? Akkor tévedsz. Mert annál sokkal, de sokkal több.
A Widestar ráadásul puhánynak néz ki a 152 millió forintos dinoszaurusz mellett.
Méghozzá egész pontosan 800 lóerővel, 1000 Nm-rel és 92 colnyi felnivel.
A régi G osztályból készítenek még egy búcsúszériát, brutális tuninggal és portáltengelyekkel.
Az év elején bemutatott vadonatúj G osztályból egyelőre ez lehet a legerősebb utcai változat, kerek hétszáz lóerőig fújták.
A Smartról már tudjuk, hogy hamarosan megszabadul minden szénhidrogént égető motortól, de addig is itt egy kis bűnös élvezet.
Az új AMG V8-asból is sikerült 800 lóerőt kihozni, ami literenként épp kétszáz.
Meglepő módon még csak nem is a Merci-motoros V6-os X osztályt hergeli először a tuningcég.
Négy évtizeden át vezette a céget, mely a legőrültebb Mercedes-tuningokról ismert.
Végre, sokat kellett várni, de itt van: a 900 lóerős Mercedes G osztály. És az autó, amit csak az állít meg, ha elfogy a bolygó.
A Brabus ezúttal a legdurvább E osztályhoz fejlesztett viszonylag egyszerűen alkalmazható tuningot.
Ez ma a leggyorsabb autó a saját kategóriájában: ismerjék meg a 900 lóerős Brabus Rocket Cabriolet-t.
Akkor nézd végig a genfi szalon legízléstelenebb tuning-szörnyeit. Van, aminek még a Mansory is csak jelenthet.
A neves tuningcég kenyere és vize, amit most mutattak: az E osztály kisebb változatainak tuningja.
Akinek a nagy sosem elég nagy, az kevesebbel nem is elégedhet meg: 838 lóerő, 1450 Nm, 2,6 tonna.
A kanadai Scaldarsi Motors erre a feltűnően ízléstelen Brabus-átiratra alapozná a jövőjét. Ezúton kívánunk sok sikert hozzá.
Ugyan Le Mans-ban kevesen figyeltek rá a dráma mellett, de a 850 lóerős szörnyetegnél nincs erősebb a maga kategóriájában.
A rikító kanárisárga G63 Widestar bőven túl van minden ízlésen, de talán épp ez lesz az ereje.
Bár a sportosság jutna az eszünkbe utoljára a GLE Coupéról, elkészült belőle az első feleslegesen erős változat.
Nem véletlenül szerepel a nevében a 850: ennyi lóerőt csikartak ki a terepjáróból.
Míg a Mercedes már a kupéval haknizik Frankfurtban, a tuningcég a szedánból épített egy durvább változatot.
A Startech pick-upja a neve alapján lehetne akár hasznos holmi is, de inkább ízléstelenségben utolérhetetlen.
Visszafogott vadállat lett az izmaitól megfosztott 850-esből. Amikor ránéz, gondolná, hogy 160 híján 1000 lóerős ez is?
Kevés jó példa akad a német autóépítés és tuning túlzó hajlamaira, mint ez a végletes Mercedes átdolgozás.
Ferrari, Merci, Porsche, McLaren, BMW, Bugatti, Bentley... betekintést nyerhetünk a dubaji rendőrök nehéz napjaiba.
A Mercedes Sprinterbe eddig is minden kényelmi kiegészítőt megrendelhettünk, de most a Brabus új szintre emeli a luxust.
A Brabus műhelyéből gördült ki a brutális átépítés, mely már a számaival is sokkol.