23 találat az Indexről, és a környékéről.
A Volán-cégeknél nem gond, ha sokat kell költeni. Korábbi árakkal összehasonlítva nagyon drágán bérelnek buszt, meglepően rövid időre. Az árat egy közbeiktatott cég nyomhatta fel, amely az ismeretlenségből bukkant fel.
A főpolgármester szerint gúnyt űznek a 3-as metró jelentette problémából, de ha majd le kell állítani, annak következményei lesznek a választásokon.
Micsoda egybeesés: az NGM államtitkára éppen abból a cégből érkezett, amelyik elnyerte a buszpályázatot.
2015. november 11., 16:17
Információink szerint a Karsan Citymood csuklós buszaira adták be a legjobb árajánlatot a BKV metrópótlóbusz-tenderén.
A 150 milliárdos közbeszerzést a VT-Arriva nyerte meg. A megbízás 8 évre szól.
Kész buszra írták a busztendert, bosszúsak a magyar gyártók. 55 készült tavaly, bezzeg régen.
Új vagy alig használt buszok beszerzésére kell a pénz, május 23-ig lehet ajánlatokat tenni.
2012. november 13., 17:42
Az eladósodottság 800 milliárd forintra rúg.
A 150 új Mercedes busz üzemeltetéséhez 15 milliárd forintos beruházás kellett a VT-Transman szerint.
Az igazgatósági elnök szerint az első tenderen tisztázódott, hogy így drágább. Vitézy szerint nem.
A nyertes 10 nap múlva köthet szerződést 150 új busz működtetésére. Érvek és ellenérvek az Indexen.
Kemény levélben oktatja ki a főpolgármester Vitézy Dávidot, a BKK vezérigazgatóját.
Egy órája csúszik a fővárosi közgyűlés ülésének megkezdése. A busztenderről vitáznak.
A hétfői rendkívüli közgyűlésen a BKK busztenderéről és a CET-ről tárgyalnak.
A főpolgármester levélben fejtette ki, hogy a 150 új buszra nincs fedezet. A levelet az MSZP megkapta, a Fidesz nem.
A BKK és a BKV eredményesnek nyilvánította a tendert, a VT Transman 150 Mercedes Citaróval nyert.
2012. szeptember 3., 12:35
A BKK közzétette az előminősítési felhívást.
Kínai busz nem lesz, lehet viszont magyar szerelésű MAN. A tét: 150 busz, 42 milliárd forint.
Az első buszüzemeltetési tenderen 6 magyar cég minősítette elő magát, külföldieket későbbre várnak.
Az Alfabusz megtámadta az eredményt, ami szerint egy kínai cég szállíthat 60 buszt a Volánbusznak.
A 32 belgiumi csuklós busz 300 ezer kilométert futott, a BKV mellőzné a versenyeztetést.
A járművek 60-80 milliárdba kerülnének, ami a BKV szerint még mindig olcsóbb, mint a felújítás.