Index Remains Unchanged
We will let you know if that changes. As loud as we can.
We will let you know if that changes. As loud as we can.
Amikor már nem, szólni fogunk. A lehető leghangosabban.
A szöveg alól kigördülő hirdetés középre pozicionálja magát, tovább haladva pedig elegánsan eltűnik a cikk folytatása alatt.
A HOPPex új terméket indít: a piactér partnerei számára hamarosan elérhetővé válik az Adverticummal közös fejlesztés, az EasySSP.
A főszerkesztő Módos Márton cége vásárolta meg a rádiót.
A médiacég vezetésébe helyette a Mediaworks korábbi vezetője jön.
Vándor Attilát Kassai Péter váltja az automatikus hirdetési felülettel foglalkozó cég élén.
Az ujjmozdulattal forgatható négy oldalú reklámkockán négyszer annyi üzenet fér el, ami a forgatással látványosan egymásra épül.
Miközben egyre mélyebben hatol a cikk testébe, azaz lefelé gördít, a hirdetés nem mozog együtt a cikkel, hanem a szöveg mozog fölötte.
Az első pillantásra megszokottnak tűnő, képes hirdetés megjelenése akkor válik érdekessé, mikor a megfelelő pillanatban egyszer csak középre pozicionálja magát.
Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre.
A Holy F360 formátuma gömbpanoráma, amiben körülnézhet a telefonjával. Az ösztönös mozdulat eredménye annyira meglepő és szokatlan, hogy leesik tőle az álla, és gyermeki kíváncsisággal szemlél körbe.
A két, egymásra tett képes hirdetés azzal kelti a mozgás illúzióját, hogy gördítés közben áttűnnek egymásba. Egyszerű, mégis varázslatos megoldás.
A HVG, a SmartSense és a Trinety Media csatlakozásával tovább színesedik a HOPPex hirdetési platform kínálata.
A céges beszámolók alapján megnéztük, hogyan teljesít a nagy változásokon átesett magyar sajtó. A piacról keveseknek sikerülne életben maradni, rohamosan nő az állami befolyás.
A MediaWorks, a Lapcom és az MNO is beszállt a CEMP és az Origo közös hirdetési platformjába.
Novák Pétert Barnóth Zoltánt váltja az IAB élén.
Három új tartalomszolgáltató csatlakozott prémium programmatic piactérhez, ami a CEMP, a Central és az Origo felületeit értékesíti.
Elindult a három nagy magyar online kiadó közös, automatizált hirdetési platformja.
Összefogott a CEMP, a Central Digitális Média és az Origo, jön a HOPPex.