30 évnyi retektől szabadították meg ezt a 62 éves Corvette-et
Az öreg C1-es Corvette türelmesen várta, hogy ismét úgy nézhessen ki, mint egy vadiúj autó.
Az öreg C1-es Corvette türelmesen várta, hogy ismét úgy nézhessen ki, mint egy vadiúj autó.
Három modellt vett elő az amerikai töréstesztekért felelős szervezet, az eredmények nem meggyőzőek.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Sokat megy el, de milyen áron?
Sokan annak a lehetőségét sem engednék el, hogy crossover lesz belőle.
Ez a Silverado ugyan nem egy páréves autó, de nem is túl öreg. A környezeti hatások és a rossz felületkezelés mocskosul elintézték.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Szép sikereket ért el: 55 versenyből 31 győzelem és 50 dobogós helyezés a mérleg, köztük több Le Mans-i 24 órás elsőséggel.
Ezt egy rövid kedvcsinálóban jelentette be a gyártó, melyben egy pillanatra az új autó sziluettje is felvillan.
Tisztes összeget kap az, aki a Camaro, Charger vagy Challenger modelljét Mustangra cserélné.
Letesztelték a Cybertruck, az F-150 Lightning, az R1T és a Silverado EV hatótávját. Csak az egyikük tudta, amit a gyártója ígért.
Egy 1500 lóerős Chevrolet Silveradónak látszó tárgy és egy 1200 lóerős Audi R8 feszült egymásnak.
Hoztak két El Caminót, itthon átépítették, leforgatták, majd elvitték a kész Levi's reklámot.
Persze nem tagadták, hogy vannak gondjaik.
Egy eszetlenül gyors, 1500 lóerős, turbós Corvette is tűnhet lassú játékautónak, ha egy top fuel az ellenfele.
Romániától Ausztráliáig, Daciától 7 literes Chevrolet-ig minden megkapta már a nevet. Képes gyorstalpaló Novákból.
Az izgalmas sportautót nem az adófizetők pénzéből finanszírozta a kapitányság, ingyen szerezték.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Ezek a színészek nem voltak irigyek és kölcsönadták a saját autójukat egy film vagy sorozat stábjának. Nem mindegyik élte túl a szereplést!
Egy speciális elfogóeszközt használtak a lopott Camaro megállítására.
Ezek a színészek annyira megszerették a kellékként használt autókat, hogy a forgatás után sem tudtak megválni tőlük.
A Malibu itthon ritka, de műszaki alapjai ismerősek lehetnek. Mennyi a szívás egy 2012-es, 195 ezret futott darabbal?
De akár a Kommunista Párt kiáltványáról is szívesen mesél.
Óriási szerencséje volt a nőnek, akit a mentőcsapatok az autójától 12 méterre találtak meg.
Egyszer már feltámadt, most ismét búcsúzik a Chevrolet ikonikus kupéja.
A sofőr csodával határos módon túlélte a balesetet.
A V8-as kupék mar nem reprezentálják a tipikus utcai autókat.
Az átfedéses tesztben négyből három gyenge eredményt ért el. Korábban az SUV-k is leszerepeltek.
Az október 23-ai forradalom idején nagyon mást jelentett itthon az autózás, mint ma.
Újabb gondosan megépített, végül soha meg nem valósult prototípusokat mutatunk be. Egy vagány shooting brake-et valakinek?
Hennessey papa érzi, hogy mindjárt itt a vége, úgyhogy felhúzta a ZL1-es Camaro 6,2-es kompresszoros V8-át ezer lóra. Jól szól.
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Neked melyik kupé állna a legjobban?
Furcsa dolgok történnek Colorádóban.
2 bar kevés, fújd 80-ra!
Álmodozás közben szinte bármilyen extrém ötlet megvalósítható, cikkünk második részében visszamegyünk a múltba néhány jövőbe mutató kormánykerékért.
Nem mindenki hisz a klasszikus, kerek kormányban, összeállításunkban szögletes, aszimmetrikus, félretolható, sőt átlátszó változat is szerepel.
Felháborítóan csodálatos darab ez a C1-es Corvette, és nem véletlenül tűnhet furcsának, ugyanis prototípus.
A 10 éves használt autóknál a Chevrolet Impala a legjobb választás egy friss amerikai felmérés szerint, a második helyen áll a Toyota Prius.
1953 június 30-án, pontosan 70 éve gyártották az első Corvette-et, azóta pedig jó sokat megélt a típus.
Megnéztük, mit kapni ma 1 millió forintból.
Amerikát az óriás-pickupok és az SUV-k uralják, de a kisebb modellek is helyet kérnek maguknak.
Rendes sportautó Amerikából, brutális V8-assal és egy elhivatott tulajdonossal: a 200. adásra itt egy hibátlan autó?
Tegyék meg tétjeiket!
Még hogy nincs szükség a hagyományos autókra! A GM-nek például a villanyautógyártáshoz.
Ma már csak legyintünk 500 lóerőre, de ha egy üvöltő V8 tol ki ennyit egy könnyű műanyag fürdőkádban, akkor azért jó lesz két kézzel fogni a kormányt.
Sajnos európai adat híján muszáj az amerikaiakra hagyatkoznunk. Átfedés azért van.
Bár számos dolgot át kellett rajta alakítani, megőrizte eredeti mivoltát.
Az öreg, C3-as Corvette-et a 80-as évek végén rakták le egy pajtába.
Egy ember fér bele, összesen 8 lóerős, mégis elképesztően kívánatos.
Még hogy elektrifikáció! Közel 900 millió dollárt tesz a GM az új small blockba.
A Corvette E-Ray úgy gyorsul, mint a Bugatti Veyron, pedig nem is a típus legerősebb motorját egészítették ki elektromos hajtással.
Alig 84 kilométert tett meg vele az új tulajdonos, mielőtt trélert kellett hívni.
Karácsonyi autós reklámvideók, amelyek vagy nagyon jók, vagy (éppen ellenkezőleg) nagyon rosszak.
1000 lóerő fölötti teljesítményre és közel 1200 Nm nyomatékra számíthatunk.
Ha valaki egy Bud Spencer filmet sem látott, akkor is tudja, hogy a Különben dühbe jövünk főszereplője a két színész mellett a piros buggy
Kortárs művészeti alkotásnak is beillik a házilag eszkábált, autóból és kunyhóból álló alkotás.
Corvette-ek, Bel Airek és Thunderbirdök, amelyek szinte csak egy takarítást kérnek. Na jó, nemcsak azt.
A leggyorsabban tolatott mérföld rekordja immáron egy C7-es Corvette-é.
Az indiai csúcstartó a biztonságos közlekedésre szeretné felhívni a figyelmet.
Ez még csak nem is pajtalelet: a szabad ég alatt rohasztották a Bel Airt.