29 találat az Indexről, és a környékéről.
Autócsere nélkül is tudsz sokkal tisztábban közlekedni.
2022. augusztus 1., 06:27
Az énekesnő stábja magyarázkodik.
2021. november 30., 06:05
Szellinteni pedig pláne nem szabad, mert akkor az autó már biztosan több szén-dioxidot bocsát ki, mint egy benzines. Vagy hogy is van ez?
Nagy köbcenti? Szívó benzinmotor? Családi modellek kihegyezett sportváltozatai? Mindegyiket elkaszálja az EU az üvegházhatás elleni harcban.
Azt vallják, a nehéz autók jobban szennyeznek. A súlyhatár első körben 1,8 tonna lesz.
Túl sok az SUV, túl kevés a villanyautó. Ha ez így marad, sokan sok büntetőadót fognak fizetni.
Fura világ az, ahol egy kisautó nem tud megfelelni a fogyasztási szabályoknak, egy 400 lóerős, 2,5 tonnás „hibrid” SUV meg igen.
Minden évben fényekbe öltöztetjük épületeinket az ünnepekre. Mennyire károsak a izzósorok, fényfüzérek?
2019. december 20., 08:59
Palkovics bevezetné a csomagolások betétdíját, új hulladékégetőre viszont nincs szükség szerinte.
2019. szeptember 25., 08:03
nagyobbak lettünk? Felgyorsult a közlekedés? Akkor miért is járunk egyre nagyobb kocsikkal?
2019. szeptember 5., 05:04
Egyre több a zöldcélú befektetés, és remélhetőleg közel sem csak PR és marketing szempontok hajtják ezt a növekedést.
2019. szeptember 4., 05:02
Amíg a világ fekete és fehér, nem tudunk arról beszélgetni, hogy csökkenthető leghatékonyabban a CO2-kibocsátás.
2019. augusztus 20., 08:03
A politikusok egyre csak halogatnának és laikusok módjára nyilatkoznak klímaügyekben, pedig a feladtok most aktuálisak, és a klímadiplomáciában Magyarországnak is lehetne súlya.
Meglepő eredményre jutott egy új tanulmány. De mi a számok mögé néztünk, és mást láttunk.
Nő az autógyártók átlagos CO2-kibocsátása, pedig mindjárt itt a sokkal szigorúbb határérték. Simán kapna legalább kétezer eurós bírságot autónként szinte mindegyik gyártó.
Az elektromos autók aránya nem nő, mégsem aggódnak a helyi környezetvédelmi célkitűzések miatt.
Mindig inkább a növekedést és a munkahelyeket fogjuk választani.
A közúti teherfuvarozás nagyobb szén-dioxid-kibocsátó, mint a személyautók, ráadásul dízel alapú, mégse kap akkora szabályozói figyelmet.
És ez nem egy apokaliptikus jövőkép, hanem az Egyesült Királyság jelene. Az elmúlt évtizedek legsúlyosabb szén-dioxid-hiánya az egész élelmiszeripart veszélyezteti.
2017. december 14., 06:37
Bűnbak lett a dízel, az idősebb autó meg régi mumus, de ha a számok közé nézünk, kiderül, hogy mégsem okvetlenül igaz ez.
2015. december 12., 13:05
Még nem szavazták meg formálisan, de úgy tűnik minden államnak elfogadható megállapodás született két hét tárgyalás után hajnalban.
2014. szeptember 17., 11:22
A mai nap a szerkesztőségben Golf GTE lázban telt.
Vajon mennyi energiát használ egy benzines, egy dízel, és egy hidrogéncellás autó, ha mindent beleszámolunk?
Legalábbis az unióban. A WHO szerint szerint viszont alig jutunk jó levegőhöz a városokban.
Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert.
2011. november 25., 14:23
Egy klímamodell szerint az emelkedő szén-dioxid szint kevésbé növeli a globális hőmérsékletet.
Hivatalosan, törvényesen hamisítják meg a mérési eredményeket.
2008. szeptember 3., 15:43
2008. augusztus 25., 15:33