41 találat az Indexről, és a környékéről.
Népszerű típusok a Vitaráktól a Kugákon, Octaviákon és Corollákon át egészen a Swiftekig és Teslákig.
A legnépszerűbb kategóriában szerepel a Dacia autója, azon belül is a harmadik hely az övé.
A Skoda vette át a vezetést a magyar újautó-piacon.
Megmutatjuk, mi a helyzet a hibridkategórián belül.
Év eleje óta erősödik, átlagosan eddig minden hónapban 13 százalékos ugrást láttak.
Vészfékezett a magyar újautó-piac, a tizedére esett a korábbi tempó.
Az S-Cross és a Vitara tarol a piacon, de a harmadik helyre többen is pályáznak.
10 darab a különbség, számolják újra!
A legújabb adatok szerint a Suzuki, Toyota és a Skoda a legkeresettebb márka a magyar piacon. A konkrét modelleknél azonban változott a helyzet.
Kevesebb mint 10 ezer autó talált gazdára májusban.
Jelentős változások történtek a piaci részesedést és a helyezéseket tekintve is.
Idén márciusban már csak 2,5 százalékkal emelkedtek az új autók árai. Egy évvel ezelőtt még 22 százaléknál tartottak.
Skoda Octavia, Suzuki S-Cross és Vitara a sláger, de tágabb élbolyban is vannak érdekes eredmények.
Januárban 3,3 százalékkal zsugorodott a a magyar újautó-piac.
A magánszemélyek körében a Toyota, a Suzuki és a Kia a három legnépszerűbb márka. A modellek toplistáját utcahosszal vezeti az S-Cross.
Tízből hét új autót cégek vettek tavaly Magyarországon.
Bő 10 százalékos eséssel zárta a novembert a magyar újautó-piac. Tizenegy hónapot nézve pedig majdnem 4 százalékos a mínusz.
Az idén egyetlen Lamborghini Urus, Ferrari Roma, Aston Martin DB12 kapott magyar rendszámot, de vannak más érdekes autók is a listán.
Októberben újból nőttek az újautó-eladások a magyar piacon, ám a járvány előtti darabszám nagyon messze van.
2023. augusztus 4., 14:12
Röviden: az alacsony árkategóriába tartozó modellek a kedvencek.
Gyatra első féléves számok születtek.
Benzin nélkül is van száguldás, lássuk, mit tudnak a legdurvább magyar rendszámos villanyautók!
Idén májusban több mint 11 százalékkal csökkent a forgalomba helyezett új autók száma.
Cikkünk folytatásából kiderül, milyen ritkaságokkal bővült a magyar rendszámos guruló rakéták gyűjteménye.
Szárnyalnak a csehek, célkeresztjükben a Toyota, közben a Suzukinak a dobogón sem jutott hely.
Japán, cseh és amerikai márkák a dobogón.
Összébb ment a magyar újautó-piac áprilisban. Éves szinten 6, 2021-hez képest 19 százalékkal, a járvány előtti szint pedig még messzebb van.
Fölényben a Mercedes-flotta, de Bentley, Maserati és Lexus is van a listán.
A magyarok leginkább az alsó középkategóriás személyautókra mennek rá.
Míg a Suzuki nagyot esett, a Tesla kétszeresére növelte a hazai eladásait.
Más slágermárkák is panaszkodhatnak, a Toyota, a Dacia és a VW viszont örülhet.
Minden harmadik autó kerül magánkézbe, a legtöbb új kocsi céges.
Majdnem negyedével csökkent a használtautó-import, a piac közben szétszakadóban van.
Kijöttek az itthoni eladási számok, két japán és egy koreai márka végzett a dobogón.
Íme a magyar piac egykéi: többek között Aston Martinokat, Ferrarikat vonultat fel a liga.
Éveken át az Opel Astra volt a magyar lakosság kedvenc használt autója, tavaly elvesztette az első helyét.
Az összesnek van magyar rendszáma, találkozhatsz velük a forgalomban, ha a tulajok ki merik hozni őket.
A használt autókkal sem sokkal jobb a helyzet, ott hatodával csökkent a forgalomba helyezések száma.
2020. augusztus 4., 14:41
A tavalyinál alacsonyabban látszanak stabilizálódni a forgalomba helyezési adatok.
A Datahouse statisztikái szerint az új és a használt gépjárművek forgalma egyaránt a normalizálódás jeleit mutatja.
Az elmúlt hónap forgalomba helyezési adatai nagyon közel esnek az áprilisiakhoz, csak a használtautó-piacon mutatkozott némi javulás.