![Ha veteránoznál, de fontos a fenntarthatóság](https://kep.index.hu/1/0/5596/55963/559635/55963531_4137429_f28f45d2c72213066f7d48e70f207d86_wm.jpg)
Ha veteránoznál, de fontos a fenntarthatóság
A '90-es években is volt már klasszikus elektromos városi kisautó, ami lassan zöld rendszámos veteránná érik.
A '90-es években is volt már klasszikus elektromos városi kisautó, ami lassan zöld rendszámos veteránná érik.
Már előjegyezhető az újdonság: ígéretek és fotók vannak, de kevés a konkrétum.
ADAC nyárigumi-teszt, használt villany-Hyundai mindenesnek és egy kibertámadás, ami megbénított több autógyárat. Totalcar Híradó.
Az új elektromos Mégane nem abban a legjobb, amiben ígérték, miközben másban egészen meglepőt nyújt.
Papíron több adatában veri az elektromos Mégane a VW ID.3-ast. Az első próba alapján ez nem csak elmélet.
A cég első embere szerint ezzel a dolgozók és családjaik életminősége jelentősen javulhat.
Adatai alapján az eddigi legígéretesebb villanyautó, elbújhat a konkurencia.
Hasonló tudás, elég nagy hatótáv és hasonló töltési megpróbáltatások – csak a költségek ne lennének.
A Kona egy újabb élhető elektromos, csak legyen rá keret, utána kezdődhet a spórolás.
Nincs másik ilyen a piacon. Hasonló létezett ugyan, lett is volna igény rá, de nem született meg. Itt egy Kona, ami kicsit más, mint a többi. Nem is igaz; nem kicsit, nagyon más.
Majdnem ötszáz kilométert megy egyetlen töltéssel, és úgy gyorsul mint a Toyota GT86.
A Honda elkészítette a PCX hibrid és elektromos változatát.
Tovább lassítja a villanyautók terjedését az olcsó kőolaj, pedig már itt a használható villanyautó. De a három közül melyik?