1278 találat az Indexről, és a környékéről.
Azt is kimatekozták, miért nem kell tartaniuk a konkurenciától.
Tényleg betesz a fagy?
Az aranyos külső nem éppen Chevy tervezés.
Az elektromos EV4 ferdehátúként és szedánként is kapható lesz.
Egy új vezérlőegységet tesztelnek az autóban.
Népszerű tévhit, hogy a villanyautóknál nincs ilyen.
Valódi versenyautó alapokkal rendelkezik.
Hamarosan érkezik a koncepcióautó, addig nézegess lendületes rajzokat!
Stílusos csomaggal tiszteleg a Volvo a korábbi XC-modellek előtt.
A Born még mindig tartja magát, a piacon mégis borzasztóan nehéz helyzetben van. Elég a Cupra remek receptje a sikerhez?
A projektre szánt, közel 2000 milliárd forintos összeget egyáltalán nem költhetik el az államok.
Kontrasztos tárgy az SQ6 e-tron: modern és pusztítóan minőségi, miközben mégis konzervatív és akadnak idegesítő részletei is.
A BMW kiadott egy videót az elektromos M3 fejlesztéséről, amiben egy rövid ízelítő is hallható az újdonság hangjáról.
Javítani akar tavalyi teljesítményén a gyártó, amely kivárásra játszik a vámháborúban.
A legtöbben persze a benzinesek iránt érdeklődnek.
Az elektromos autó fontos szereplője lesz a jövő mobilitásának, ám az uniós törekvésekkel szemben korántsem biztos, hogy egyedüli.
Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki vezérigazgató-helyettese vázolta fel az autóipar helyzetét az Indexen.
Először a motor működését kellett megoldani, utána beépíteni egy átalakított Ladába.
Általános hiedelem, hogy a villanyautók és plug-in hibridek iránt csökken a kereslet, de globálisan ennek pont az ellenkezője igaz.
Új barátja stílusában ígérget Elon Musk a Teslával kapcsolatban.
Új kutatásban vizsgálták az elektromos autók élettartamát és meglepő eredményre jutottak.
Először szeretnének normális eladásokat produkálni, utána jöhetnek az átállással kapcsolatos tervek.
Norvégia hajszálra került attól, hogy minden új autó, amit az országban eladnak, elektromos meghajtású legyen. Buli lesz ennek örömére.
Tény ami tény, jól hangzik, hogy a Sealion 7 öt olyan újítást is képes felmutatni, amit a gyártó világelsőként jellemez.
Az elektromos autók ajtaja nem mindig enged ki egy baleset után, de a legtöbb esetben ilyenkor is van megoldás.
Az első Európába elhozott modell a Courage nevű kompakt SUV lesz.
Sőt, már most ugyanazon a szinten van a két műfaj!
Azért nem kell aggódni CATL jövőjéért. A bevétel csökkenése ellenére a nyereség tovább nőtt.
Természetesen Kínáé a vezető szerep.
Míg a legtöbb gyártó a minél nagyobb megtehető hatótávért dolgozik, a Dacia elérhető elektromos autót akar piacra dobni.
Fel kell oldani egy ellentétet, nem feledve, hogy az autóvásárló egyben választópolgár is.
A kulcs a valós kép közvetítése az autóipar történéseiről.
El is indult arrafelé.
A 2023-as rekord után 2024-ben tovább növelte eladásait a BMW M divíziója.
A családi házak esetén viszonylag könnyen megoldható egy áramkút telepítése, a társasházak esetén azonban jóval komolyabb kihívás.
Az R32 EV nehezebb, de erősebb lett.
A szakértők egy része úgy látja eljött az ideje a háromkerekűeknek.
Most állt össze tisztességesen az elektromos, Mustangnak nevezett Ford. Elsőre talán ők sem gondolták, hogy a Rally lesz a legjobb formája.
Felpörgetné ez eladásokat a Hyundai a japán piacon.
Megtorpanhat a kínai autók világhódító nyomulása 2025-ben.
Trumposabban viselkedik Trumpnál a leköszönő amerikai adminisztráció.
A klasszikus prémium szedánok piacán folytatja pályafutását a kínai alapokra épített új Mazda 6e.
Az E.ON elsősorban energiaszolgáltatóként van jelen az emberek fejében, és jellemzően nem ennél a cégnél keresgélnénk autókat. De akkor miért vannak náluk autók? Ráadásul nem is akármilyenek!
Már hetvenezer felett a tisztán elektromos gépkocsik (autók, buszok, teherautók) száma. A villanyautók pedig 65 ezer felett járnak.
Kérdés, hány sikertörténetet tudunk még felmutatni.
Sosem lesz már annyira tökös a Ford, hogy egy népnek szánt egyszerű kupét hozzon, de a név ott lógott a falon, hát rászögelték erre az új krumplira.
Az olcsó villany-Hyundaiból Európának nem jut.
Sokak szerint jobb, ha télen kétszer is meggondolod, hogy elektromos autóba ülj. Utánajártunk, hogy valóban van-e miért félnünk.
Bár rohamosan terjednek az elektromos autók, vannak gikszerek, és a belső égésűeket sem kell temetni.
A hetedik generáció Hilux Revo, a nyolcadik Hilux Vigo néven futott.
A probléma állítólag egy gyári munkás miatt alakult ki.
2024. december 30., 12:34
Az előrejelzések szerint globálisan emelkedni fog az elektromos autók piaci részesedése.
2024. december 30., 08:41
Bár költségesek, nagy segítséget nyújthatnak az ügyfeleknek.
2024. december 29., 10:45
Az okokról csak találgatni tudunk.
2024. december 29., 07:05
Red Bullt szállítanak majd a villany-teherautók.
2024. december 29., 07:05
Ha folytatódnak a jelenlegi trendek, a jövő tényleg a villanyautóké lesz.
2024. december 28., 17:35
Sem az új fedélzeti számítógép, sem a Cybertruckokra kiadott legutóbbi szoftverfrissítés nem a reméltnek megfelelően működik.
2024. december 28., 16:59
Vége a babusgatásnak, sok gyártó nem fogja bírni a kialakuló árversenyt.
2024. december 28., 16:19
A nagy érdeklődés miatt a gyártó egy új, Signature Edition változattal rukkolt elő.
2024. december 25., 11:16
Kétféle kasznival, négyféle hajtáslánccal kapjuk meg.