1144 találat az Indexről, és a környékéről.
Változtattak a vállalkozások alapítási idejét, az árbevételét és a kérelem ismételt benyújtását érintő kitételeken.
A Ioniq 5 N hajtását építették ebbe a furcsa, túlméretes gokartba, aminek a funkciója is fontos a Hyundai számára.
Az elmúlt fél évet egy Xiaomi SU7-tel töltötte és fantasztikus autónak tartja.
Idén 25 éves az Audi A2, amit egy minden pontján modernizált, egyedi darabbal ünnepel a gyártó.
Kínai tank még sose volt ilyen jószagú.
Volt néhány új modellje a Peugeotnak a Párizsi Autószalonon, de az Inception Concept mind elől ellopta a fényt.
Új alkatrész érkezik rövidesen.
A német gyártás még garanciát jelent a minőségre, de ennél többre lehet szükség.
A brit Autocar rátalált néhány brutális értékvesztésű, friss elektromos autóra.
Bár az Alfa Romeo 2021-ben bejelentette, hogy már 2030 előtt nyugdíjazzák a belső égésű motorokat, rugalmasan kezelik ezt a tervet.
Kissé színtelen és már-már túl letisztult volt a Kia standja, de így is voltak rajta érdekességek.
Szerelő lesz az MI-ből.
Ez azt jelentené, hogy magát az elektromos autót is olcsóbban adhatja majd a gyártó.
Megindultak a villanyautók.
Nyomokban tartalmazza a koncepcióautó jegyeit.
A modell értékesítése októberben elkezdődik.
A hazai akkumulátor-iparágat kiemelten érintik az európai autópiac turbulens fejleményei.
Célkeresztben a legnagyobb európai piac.
2025-ben gyártásérett modellt építene belőle a márka. Látva a tanulmány extravagáns részleteit, ez hatalmas vállalásnak tűnik.
Elkezdtünk számolgatni, hogy a BYD Seal U elektromos vagy plug-in hibrid változatának fenntartása olcsóbb-e. Az eredmény nem is olyan egyértelmű.
Az autózás két szakértője, Bazsó Gábor Karotta és Horváth András fejtette ki a véleményét az elektromos autókról.
Nagyokat mondott az autósoknak az igazgató.
Kína rendíthetetlenül előretör.
Azt elismerik, hogy hamarosan eljön az elektromos átállás ideje, de egyelőre elvannak a hibridekkel.
Az autógyártó biztos abban, hogy olcsóbbak lesznek a villanyautók.
Nem ez az első menetkész koncepciójuk, már csak gyártót kell találni, aki a szárnyai alá veszi.
Pedig a demokrata párt politikájának egyik sarokköve az elektromos autók terjedésének segítése.
Az öreg Kia Pride gyárinak tűnik, de könnyen lehet, hogy lenyomna a lámpánál.
Nem mindegy, hogy milyen a fő kereskedelmi partnerünk immunrendszere.
Állami támogatással pörgetnék fel a vidéki villanyautó töltők kiépítését.
A villanyautó-dömping visszacsap?
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Mindent megváltoztathatnak a strukturális akkumulátorok – már ha sikerül használható modellt építeni belőlük.
Az autóipar közelmúltbeli tapasztalatai sajnos nem támasztják alá Michael Schiebe véleményét.
15 uniós tagállamnak kell szavaznia erről.
Egy kivételével már mindegyik modelljük kapható tisztán elektromos meghajtással.
Magyarország szerint rossz irányba visz a kínai villanyautókra vonatkozó büntetővám.
Késésben a gyártó.
Az autót az áradás borította be vízzel és sárral, majd odébb is sodorta, mégis működik.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Szinte biztos, hogy az EU tagállamai bevezetik a kínai elektromos autók importját megfékezni hivatott büntetővámot, de ezzel nincs vége az ügynek.
Jelenleg úgy tűnik, csupán egyetlen márka lesz képes hozni a beígért eladásokat.
Az uniós norma hatására potenciálisan tisztábbak, ugyanakkor drágábbak lehetnek az új autók.
A régi egyterűek filozófiájától eltávolodott, elektromos Scenic 2024-ben Év Autója lett, mi pedig kiderítettük, hogy valójában mennyire találták el.
A modell várhatóan tisztán elektromos lesz.
Októberben, a Párizsi Autószalonon debütál az új modell.
A BYD magyar importőre megerősítette, hogy a hiba nem érint exportra készült autókat.
Ez erősítené a koreai gyártók piaci helyzetét, és csökkentené az importfüggőséget.
A BYD azt is elárulta, hogy miért van erre szükség.
A jelenlegi ütemben haladva nem teljesül az unió által kitűzött töltőszám.
A „flexibilis árkötelezettségi terv" keretében a kínai márkák önként vállalnák, hogy nem adják autóikat egy előre meghatározott árnál olcsóbban.
Az AE86-osok rajongóinak ez kihagyhatatlan lehetőségnek tűnik, de végül csak kevesen élhetnek majd vele.
Gigaberuházás történt Szegeden.
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
Lehet előnye a halasztásnak.
Napokon belül megjelenhet a piacon.
Szijjártó Péter külügyminiszter szerint megalapozatlan döntésről van szó.
Szijjártó Péter szerint több vállalat is „kézzel-lábbal tiltakozik”.
A BYD már a hetedik legnagyobb autógyártó a világon.
A helyzetet az is súlyosbítja, hogy a Ford nem áll túl fényesen villanyautó fronton.