A Hyundai és a Kia lehet a Kína-ellenes hangulat nyertese?
A dél-koreai autómárkáktól várhatók az első olcsó villanyautók Európában.
A dél-koreai autómárkáktól várhatók az első olcsó villanyautók Európában.
Gyorstöltőre vár az európai autógyártás.
Nagy hatótávú villanyautókkal, lágy és plug-in hibridekkel lép ismét a prémium világ küszöbére a Peugeot.
A visszavonás lenne az első lépés. Ez azonban komplikált ügy.
A semmihez sem fogható elektromos szedán teljesítménye akár egy megawatt is lehet.
A használt elektromos autók ára drámaian csökken az Egyesült Államokban, de ez nem tette igazán kívánatosabbá a villanyautókat.
A szervizeknek egyre nagyobb gondot okoz, hogy lépést tartsanak azzal a sok elektronikus kiegészítő rendszerrel, amit a mai autókba beépítenek.
Modern restomodot építettek egy klasszikus H1-es Hummerből, brutál elektromos hajtáslánccal.
A német gyártó közleménye szerint a Northvolt tevékenységét a következő generációs akkumulátorcellák fejlesztésére összpontosítják.
Sokan újkori hóbortnak gondolják az elektromos autózást, pedig a 20. század elején már népszerű megoldás volt.
Tavaly 37 másodperccel döntötték meg a korábbi rekordot egy furgonnal a Pikes Peaken. Idén a pickuppal is sikerülhet a csúcsdöntés?
Leporolták a Freelander nevet, de nem az lesz a végeredmény, amit várnál.
A Lotus új elektromos hiperautója új mércét állít az autóiparban.
Ennek ellenére is rengeteg fogyhat belőle.
Különböző elektromos autók miatt bevezetett eszközökkel próbálták elérni, hogy ne gyulladjon ki.
Az építőanyagokat Kínából hajón szállítják európai kikötőkbe, onnan vasúton indulnak Szegedre.
Veterán korba lépett néhány még működő elektromos autó a 90'-es évekből, de mi van ha OT rendszámmal kéne kombinálni a zöldet?
A frissített E-Tron GT nem csak elképesztően erős lett, fejlődött az akkumulátor és a töltés is.
A rendszámcserének számos következménye van, nem is látjuk át mindet pontosan.
A mellébeszélésnek vége, most éles körülmények között teszteljük a hatótávokat.
Pont a Smarttól nem vársz ilyen bődületes teljesítményt, azonban van egy csavar a sztoriban.
Nem látszik még az igazi hatása.
A retró stílusú Renault 5 E-Techet vették alapul és csináltak rá egy fronthajtásos sportautót.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
A tulajdonosoknak kell gondoskodni a cseréről.
A magyar kormány ezt biztosan nem támogatja.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
Autók, motorok és tehergépjárművek is érintettek.
Ára és mérete miatt a Dacia Spring közvetlen ellenfele lehet majd Európában.
Az ezüstérem nagy előrelépés a jövőt illetően.
Elég nagy hatótávú, elektromos Kia Nirókkal bővítette a flottáját a GreenGo, és lehet, hogy ez neked is jó hír.
Persze először a szedánt dobják piacra, aztán majd jöhet a kombi is.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy az ilyen típusú autóknál a gumiabroncsok jóval korábban mennek tönkre, ami tetemes költséggel jár.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Olvasónk küldött fotókat egy olyan álcázott Mercedesről, mely a márka jövője szempontjából nagyon fontos lesz.
Nem siették el: az EX90-et másfél éve mutatták be, most kezdték gyártani, de már megvan a dátum, amikor megkaphatják az ügyfelek.
A jelenlegi motorokat még egy darabig fejlesztik, de az elektromos autózásban látják a jövőt.
Nagyon jól kiegészíthetik egymást a hagyományos akkumulátorokkal.
A készletre termelést az export sem oldja meg.
Rászokunk a fülelésre.
A Volkswagennel nem jött össze, de a kínaiakkal igen.
A Genesis szekere így is jól megy, de úgy néz ki kell nekik a Lucid Motors.
Jelentősen emelkedett irányukba az érdeklődés az elmúlt egy évben.
A valóság azonban nem csak annyi, mint aminek látszik.
Nekem nem fűlött hozzá a fogam, de mindenki más vágyott rá és végül csak meggyőztek.
Beismerés az autópiacon, jön a túlélő üzemmód.
A magyar kormány számára stratégiai fontossággal bír a szektor.
A tárcavezető szerint Magyarország már ma is élen jár a high-tech akkumulátorgyártásban.
Sokféle akkumulátor, szép ígéretekkel.
Nemrég Mate Rimac, a Bugatti Rimac vezetője is nagyon hasonló gondolatokat fogalmazott meg.
Heteken belül megjelenhet a terv.
A márka történetének legsikeresebb versenyautóját ünneplik a különleges kisautókkal.
Nagy Márton pedig európai akciótervet sürgetett.
Sokan annak a lehetőségét sem engednék el, hogy crossover lesz belőle.
A szakértő szerint a népszerű járműtípus komoly kockázatot képvisel a balesetek során.
„Kicsit rosszabb, kicsit drágább, de a miénk!” elve győzött a villanyautóknál
A húzóágazatként beharangozott szektorral szembeni várakozások elszállni látszanak.
Bár több probléma is felmerült, az eladási adatok alapján a vevőknek tetszik a Xiaomi autója.
Szerencsére van olyan ágazatuk is, ami kompenzálja egyelőre a kiesést.
Természetesen Kínából.