EuroVelo kerékpáros útvonalak tervezésére indult közbeszerzési eljárás
Négy szakasz tervezése és engedélyeztetése indulhat meg.
Négy szakasz tervezése és engedélyeztetése indulhat meg.
Az átadás 14 hónap múlva várható.
Szerdán helyére emelték a Budapest–Szentendre bringaút leglátványosabb elemét, egy 36 méteres acélhidat. A teljes szakasz augusztusra lesz kész.
A szavazatok több mint fele futott be erre az opcióra.
A budakalászi önkormányzat egyet se szeretne, a beruházó szerint viszont főleg tájidegen és vékony fákról van szó. A helyszínen nem ezt tapasztaltuk.
11,5 kilométer aszfaltozott és 1 kilométer erdei kerékpárút készült el.
Néhány balatoni szakaszt az aggódó lakosság torpedózott meg a kerékpáros forgalom okozta várható zaja miatt.
A nemzetközi kerékpárút legrosszabb állapotú magyar szakaszát jövőre kezdik építeni Budapest és Szentendre között.
A kormánybiztos legalábbis ezt ígéri, és a KRESZ-t is módosítanák, hogy csökkenjenek a konfliktusok kerékpárosok, autósok és gyalogosok között.
Kerékpárút épül a Duna mellett Rajkától Szentendréig, valamint Etyektől Velencéig, és tovább a Balatonig.
Megérdemli-e a néhol botrányos állapotú kerékpárút, hogy a nemzetközi tanúsító szervezet éljen a "nukleáris opcióval"? - kérdeztük az EuroVelo magyar igazgatóját.
De mint kiderült, nem a bringásokat akarják kizárni, hanem az illegális szemétlerakókat. Az önkormányzat kisajátítana, ám nincs pénze.
A kilenc lámpa évek óta fel van szerelve, de sem a főváros, sem a kerület nem tudja, hol a kapcsoló.
Belóg itt-ott egy fém aknafedél? Kapcsolótábla az út közepén? Na és?
Legalább ötven fa zuhant az európai bringaútra, szombaton nagy fűrészelés várható a környéken.
Három hónappal az útjavítás után kidugták kis fejecskéjüket az igénytelenség első hírnökei.