23 találat az Indexről, és a környékéről.
Úgy tűnik, maradt még valahol ezekből az autókból eladatlan készlet.
Megkapta félévi bizonyítványát a járműpiac.
Erősen kezdte 2024-et a gépjárműpiac.
A múlt évben a közel 4,2 millió magyar személyautó átlagéletkora 15,8 év volt, ennél nem volt magasabb érték 2000 óta.
Itt is az infláció és a magas kamatok voltak a mumusok.
2023. december 20., 12:43
Olaszországban volt a legjelentősebb a növekedés.
2023. november 26., 06:41
...kivéve, ha egy kis villanyautót szeretnél lepapírozni. Az szívás a köbön.
2023. augusztus 16., 05:59
A neppereknek már KGFB-t sem kell majd kötni, nagy segítség ez a magyar használt autó vásárlóknak!
A bürokrácia végtelen útvesztője picit kényelmesebbé válhat jövőre.
Idén 47 ezer új személygépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon.
A magyarok leginkább az alsó középkategóriás személyautókra mennek rá.
Robbanásszerű az elektromos járművek terjedése, piaci részesedésük azonban továbbra is alacsony.
Az új táblákon négy betű, három szám és a címer látható.
A csökkenés nem meglepő az iparágat sújtó tényezők tükrében, de 2019-hez képest jelentős az elmaradás.
A megrendeléseket a márkaimportőrök csak jelentős csúszással tudják kielégíteni.
2021. december 11., 15:13
Megyeszékhelyekre lehet velük közlekedni.
2021. november 23., 10:49
Az első négy helyen két Peugeot, egy Renault és egy Dacia osztozott, a VW Golf az első tízbe sem fért bele.
A SUV-ok pedig mindent visznek. Nem meglepő tehát, hogy Vitarából és SX4 S-Crossból fogy a legtöbb.
A használt autókkal sem sokkal jobb a helyzet, ott hatodával csökkent a forgalomba helyezések száma.
A szeptember növekedést hozott, de így sem lesz már erős év az idei.
2020. szeptember 21., 06:12
A probléma megoldásán mindenki csak nyerne, és a legtöbbet maga az állam kaszálná.
2020. augusztus 4., 14:41
A tavalyinál alacsonyabban látszanak stabilizálódni a forgalomba helyezési adatok.
A Datahouse statisztikái szerint az új és a használt gépjárművek forgalma egyaránt a normalizálódás jeleit mutatja.