Egymillió kilométer egy Peugeot 307-essel? Simán!
Bontatlan blokkal és gyári turbóval. A tulaj vissza is vitte a gyárba, hogy megköszönje, milyen megbízható autót készítettek neki.
Bontatlan blokkal és gyári turbóval. A tulaj vissza is vitte a gyárba, hogy megköszönje, milyen megbízható autót készítettek neki.
A jelenlegi fogyasztási szerkezet nem fenntartható, azon változtatni kell.
A tulajdonos csak egy kényelmes autót akart, hiszen rengeteget utazik, ennek viszont mostanában ára van, amit nem a szalonban fizetünk meg.
A Peugeot 308-hoz egyszerűen nincs jobb motor, de van pár dolog, amire figyelni kell.
Automata, dízel, és még jól is néz ki. De a néppel, amelyik kitalálja a szögletes kormányt, azzal lehet, hogy vigyázni kéne.
Vannak, akik istenítik, de hogyan ajánlhatnék olyat, amit magamnak soha nem vennék meg?
Most kell nagy kombit venni: a SUV-divat és a használt piac hullámzása miatt elképesztő árakon mennek az olyan családi mindenesek, mint ez az 508 SW.
Új, másfél literes HDi-vel igyekszik a Peugeot ismét szalonképessé tenni a dízelmotort. Egy gazdagon felszerelt 3008-asban próbáltuk ki.
A Citroën C5 sokak kedvence, de aki sosem próbálta, biztosan tart a bonyolult technikától. Kíváncsiak voltunk, mit mutat a hidrós kombi a mérőpadon.
Elég merészen hangzik ez egy olyan vállalatcsoportnál, ahol az eladások közel felét azok hozzák.
Korábban már vezettem dízelben és nagyon megtetszett. Most vehetnék egyet kétliteres HDi-vel. Akarjam?
Későn érkezett, de a Peugeot 3008 SUV visszateszi a márkát a térképre. Ami pedig rossz benne, az kikapcsolható.
Milyen 12 évesen a formás francia kisautó, a kis étvágyú egynégyes dízellel?
Van már benne 250 ezer, még nincs vele baja. A jövőben többet kéne mennem vele, főleg pályán. Váltsak?
Új motorok, finomított elektronika, és egy okos vészfék. Elég ennyi, hogy a 208-as menő maradjon?
Már több szerelőnél jártam és több műszeres ellenőrzésen volt az autó, de hibát nem találtak.
1-1.5 millió között gondolkodok, de ha van olcsóbb ötlet, jöhet. Nagyrészt városba kell.
Kombi kéne, vagy egyterű. Van is pár kiszemelt, de tartok a nagy futásteljesítménytől.
A Corollának mennie kell, de mi legyen utána? Használati tárgy kell, nem érdekelnek a fétisek.
Pedig nemcsak azoknak jó választás, akik különlegesre vágynak, hanem azoknak is, akik simán egy kényelmes és nagy autót szeretnének.