Nagy átalakításokat hajtottak végre a budapesti Herminamező utcáin: védett utat jobbkezesítettek, egyirányú forgalmakat forgattak meg, kétirányúakat egyirányúsítottak, kerékpársávokat és fekvőrendőröket alakítottak ki.
Tulajdonképpen elég érthetetlen, hogy miért kellett eltelnie hat évnek a VEKE 2005-ös felvetése óta, hogy a Kassai térnél (vagyis a Nagy Lajos végénél) a trolik is használhassák a buszsávot.
Tegnap este kellemes, poénokkal teli show keretében ítélték oda a Média Építészeti Díját, vagyis tíz - zömében nem építészettel foglalkozó - újságíró eldöntötte, hogy idén melyik terv és melyik megvalósult épület tetszik neki legjobban 2010-ben (ezek közül), valamint átadták ugyanebben a két kategóriában a közönségdíjakat is.
Nos, az első helyezett a megvalósult épületek közül Vékony Péter, Hegedűs Péter munkája, a Hotel Zara - izé...
Talán emlékeztek rá, egy több mint 40 ezer négyzetméter alapterületű (nagyjából egy Allee-nyi) bevásárlóközpontot terveztek a kisföldalatti Mexikói úti végállomásához, ám ebből úgy néz ki nem lesz semmi.
Tudta Ön, hogy a Nagy Lajos király útjának egyik végén volt a világ legnagyobb Gyurcsány-feje? Tudta Ön, hogy a másik végen az ország egyik legnagyobb forgalmú bevásárlóközpontja van? Tudta Ön, hogy éppen melyik az Ön sávja, amikor végigautózott rajta? Mi azonban nem ilyen okokból foglalkozunk ezzel a zuglói úttal, hanem mert hatalmas lehetőségek rejlenek benne - egyelőre kihasználatlanul.