![A jóság mértani középpontja](https://kep.index.hu/1/0/5693/56936/569366/56936627_4210113_1d602a629e17d6eb7285967e78c6bf7f_wm.jpg)
A jóság mértani középpontja
Nem akar kiemelkedni a tömegből, hanem minden porcikájával a nyers jóra törekszik, ez pedig már korábban is bejött.
Nem akar kiemelkedni a tömegből, hanem minden porcikájával a nyers jóra törekszik, ez pedig már korábban is bejött.
Szívó V16, hibrid hajtás, 1800 lóerő.
Ilyen autók készülnek, amikor nem csak pénz, hanem lehetőség is van a kibontakozásra, ezt a projektet garantáltan szerették, akik dolgoztak rajta!
Autók, motorok és tehergépjárművek is érintettek.
Olvasónk küldött fotókat egy olyan álcázott Mercedesről, mely a márka jövője szempontjából nagyon fontos lesz.
A Lexusszal együtt 8 helyet foglalnak el a toplistán.
Az alábbiakban bemutatunk néhány különös és ritka keverék fajt.
Nem is feltétlen kéne tisztán elektromosnak lennie, hiszen belsőégésű motorjuk is akad hozzá.
A Lexus történetének legkisebb autója valójában egy újracsomagolt Toyota Yaris Cross, ami nem rontja az LBX esélyeit a célközönség szemében.
A potenciális vásárlók már láthatták az új modellt, az átlag földi halandóknak csak később mutatják meg.
Kipróbáltuk a faceliftes Renault Capturt, amin nem csak a szögletes arc, hanem egy rakás műszaki részlet is frissült. De elég lesz ez 2024-ben?
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
Rászokunk a fülelésre.
A mérnökök célja egy olyan hibrid hajtáslánc megalkotása volt, amely nagyon erős, mégis könnyű, közben pedig hű a 911 hagyományaihoz.
Magyarország egyik legnépszerűbb autója kapott egy apró frissítést – ezt adja most a Toyota 10 millió forintért. Bemutató!
Hivatalos adatok érkeztek a Lamborghini új, kétturbós, hibrid V8-asáról, amit már Huracán utódjához fejlesztettek.
Bár a technikai paraméterek többségét csak a hivatalos bemutatón árulja el a gyártó, néhány adatot így is tudunk.
De tisztán elektromos nem lesz.
Négykerék-meghajtás és kormányzás mellett adaptív futómű is kerül a Rafale csúcsváltozatába.
Gyorsabb volt, mint az aktuális, 650 lóerős 911 Turbo S. Mindjárt bemutatják a kész változatot.
Kissé különös, hogy a frissített Lexus UX a vele egy kategóriában mozgó Toyotánál nem jobb annyival, mint amennyit kérnek érte.
Azért érdekes ez a kijelentés tőlük, mert pont egy ilyen autóval lettek híresek.
Egy unatkozó mérnök először Legóból rakta össze az E-Tech hibridhez kapcsolódó egység prototípusát.
A Captur és az Austral közé érkezik, csak hibridként lesz elérhető.
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Úgy gyorsul, mint az egy ligával feljebb pozícionált autók.
A Skoda SUV-k zászlóshajója megújult, de csak pont annyira, hogy azzal a régi vásárlókat ne ijessze el.
Az újdonság nem lesz annyira japán, mint amennyire a neve sugallja.
Álcázva látható az újdonság, amit jó eséllyel Európában is árulni fognak.
Egészen őrült ötleteket vázoltak fel egy frissen levédetett szabadalmi dokumentumban.
Bejött a Toyotának és a Hondának, hogy erős hibridkínálattal rendelkeznek.
Inkább PHEV kell a vásárlóinak.
Az elektromos átállás lassabb lett a vártnál, a közbülső időszaknak is lehetnek nyertesei.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
A gyártó megerősítette.
Olyan dolgokat tud, amit jellemzően csak 1-2 ligával feljebb kap meg az ember.
Több köze van a Skoda Superb Combihoz, mint az elődjéhez, mégis hamisítatlan Passat az elektromos átállásnak fityiszt mutató kilencedik generáció.
Az univerzális megoldások sosem tökéletesek. De ez a tény elég ahhoz, hogy a plug-in hibridekről lekerüljön a zöld rendszám?
A Magyar Közút oltólándzsákat adományozott a Katasztrófavédelemnek, amivel hatékonyabban olthatók az elektromos autók akkumulátorai.
A döcögősen haladó ID sorozat helyett a pénzkereset legjobb módja a Volkswagen számára a Tiguan. Ezt tudja a vadonatúj, harmadik generáció.
Idén januárban 46 507 darab tisztán elektromos személyautót tartottak nyilván
A benzin- és dízelmotoros modellek száma folyamatosan csökken.
Az egyrotoros hatótávnövelővel a Mazda villanyautója már simán elmegy bő 600 kilométert, majd tankolás után annyit, amennyit akarsz. Ügyes kombináció.
A következő RS5 több szempontból is radikálisan megváltozhat.
Az ötödik generációs Prius minden, ami a Prius eddig nem volt. Gyors és jól néz ki, de ennek ára van.
Az új CR-V-nek sikerülnie kellett, méghozzá jól. A japánok nem kapkodták el, és higgadtan összehozták a piac egyik legjobb csomagját.
Nagyon jó okok van rá.
Ha helyváltoztatásról van szó, akkor a Yaris még mindig egy remek eszköz, csak közbe csempésztek bele némi vidámságot.
Erősen kezdett a gyártó.
Toyoda szerint a piacot fel kell osztani több tisztán működő hajtáslánc között.
A furcsa, szürke ruha alatt jó eséllyel egy hibrid Lambo rejtőzik.
Megújult Európa legnépszerűbb Ford SUV-ja.
Nem lassít a Toyota, de továbbra is halogatják az villanyautó-váltást.
Akik új autót vettek, inkább a hibrideket részesítették előnyben, de azért a Tesla is pörög.
Sportosnak szánták, de annak harmatos, majd hibridre keresztelték, viszont nem kapott egy rendes akkut sem.
Nem olyan abszurd a printelt halacska.
Ismerje meg a városi utak új királyát: a Fiat 600 Hibrid változatát, ahol a modern technológia találkozik az eleganciával!
A Porsche Panamera bemutató bár izgalmasan hangzott elsőre, de elmaradt a várakozásoktól. Videó.
Mindenütt az élre törtek, tízből kilenc vagy japán vagy koreai gyártmány.