425 találat az Indexről, és a környékéről.
Az új modellben állítólag V8-as turbómotor lesz hibrid hajtással kiegészítve.
Klassz, vonalzóval rajzolt tömb a Hyundai Santa Fe, de vajon használati tárgyként is van olyan meggyőző, mint amit a külseje sugall?
A Carrera GTS után a Turbo is hibrid verziót kap, a tervek szerint már 2025-ben.
Fordulatosra sikerült az idei olaszországi nyaralás, de egy biztos pont volt benne: a hibrid Ford Kuga.
A rendszer nem csak a benzint és az áramot kombinálja, hanem a folyékony autógázt is.
Az Insignia megszűnésével már a Grandland az Opel csúcsmodellje, és láthatóan büszkén feszít ebben az új szerepben.
Szép is, kényelmes is, nagy is, de mégis így kinek szól ez?
Nyomokban tartalmazza a koncepcióautó jegyeit.
Itt a 98 és 99 százalékos mínusz.
Azt elismerik, hogy hamarosan eljön az elektromos átállás ideje, de egyelőre elvannak a hibridekkel.
Szinte minden konkurense kihullott, így kategóriájának egyik legsikeresebbje lehet, kérdés, maradtak-e még vásárlói.
Honnan tudod, hogy a japánok bíznak az autóban? Egy luxushomokozó helyett az egykori NDK területén adták oda nyúzásra.
Erről szólnak legalábbis a japán Best Car magazin legfrissebb értesülései.
130 lóerős hibrid hajtással igyekszik elcsábítani a Yaris, miközben kínosan ügyel rá, hogy a mindennapok során hű társad legyen.
A hibridek jól állnak. Európában 30, Magyarországon majdnem 50 százaléknál tartanak. Nem mindegy azonban, mit hívunk hibridnek.
Frissítették a Toyota Professional teljes palettáját, ezen belül a Stellantis alapú Proace családot és a méltán híres Hiluxot is.
Becsapós kérdés, mert a Fordban is Toyota-származék a hibrid rendszer.
Ha Japán és Dél-Korea legnagyobb autóipari mamutjai partnerségre lépnek, annak oka van.
A Cupra két megújult húzómodelljét, a Leont és a Formentort itthon próbáltuk ki, és már értjük, miért olyan sikeres a spanyolok új márkája.
Érdeklődés hiányába szüneteltetik a gyártást.
Minden idők legerősebb utcai Peugeot-ja egyszerre próbál meg sportos és környezetbarát is lenni, kettős személyisége az árán is meglátszik.
Nemrég elköszönt a legendás W12-es motor, most brutál hibrid technológia váltja.
Az AMG duplaturbós, V8-as hibridje került volna a Utopiába, de érdeklődés hiányában nem így lett.
Az extrém formaterven túl a C-HR is csak egy autó. Ízlésről nem vitatkozunk, de az előnyeit és a hátrányait nem titkoljuk.
Új kihívással kell szembenéznie Kijevnek.
Ilyen még nem volt.
Akinek ilyen autója van, számítson a változásokra.
Megkérdeztük a minisztériumot, a rendszámcserén kívül mire készüljenek még a plug-inesek. Semmi jóra.
Mindez segíthetne a gyártónak tovább erősíteni a hibridek piacán elfoglalt pozícióját.
A Huracán bő tíz év után érkező utódja egy 920 lóerős, három villanymotoros, V8-as hibrid hajtáslánccal tépi fel az aszfaltot.
A szedánhoz hasonlóan 727 lóerőt és 1000 Nm-t tud, de még annál is egy kicsivel nehezebb.
Több tízezer autóst érint a döntés!
Egy új szabályozás miatt lettek kötelezettségei az autósoknak.
Rájöttek, hogy a plug-in hibridr járművek gyakran sokkal szennyezőbbek, mint egy hagyományos, így megvonják tőlük a kedvezményeket.
Meggondolták magukat.
Sokan vágynak egy takarékos és praktikus dízel Passat kombira, de azt is tudják, melyik generáció mivel hívta fel magára a figyelmet? Most kiderül!
A divízió vezetője szerint néhány embernek időbe telik befogadni az új technológiákat, de ők jó döntést hoztak.
Ezért hát sürgősen hibrid autók fejlesztésébe kezdenek.
A Fordnál értik, hogy miről szól egy ráncfelvarrás, a legtöbb téren egy jobb autót kaptam ugyanazokkal az alapokkal.
A Mercedes egy lassan négy éves rekordját tudta most megdönteni a Porsche.
A versenypályára szánt autó 10 hengeres szívómotorja 15 000-ig forog.
A márkacsoport kilenc márkájánál 30 hibrid típust kínál, ez bővül a következő években.
Hamarosan a goodwoodi Festival of Speed rendezvényen mutatják be a Honda újdonságát.
Kár a W12-ért, de a hibrid V8 sem rossz.
Nagy hatótávú villanyautókkal, lágy és plug-in hibridekkel lép ismét a prémium világ küszöbére a Peugeot.
Nagyon erős, de nagyon nehéz, ezért egy kicsit még lassabb is, mint elődje.
Két egymást követő C63 generációt tettek egymás mellé. Bár a későbbiben fele akkora a motor, ez nem jelenti azt, hogy rosszabb.
Nem akar kiemelkedni a tömegből, hanem minden porcikájával a nyers jóra törekszik, ez pedig már korábban is bejött.
Szívó V16, hibrid hajtás, 1800 lóerő.
Ilyen autók készülnek, amikor nem csak pénz, hanem lehetőség is van a kibontakozásra, ezt a projektet garantáltan szerették, akik dolgoztak rajta!
Autók, motorok és tehergépjárművek is érintettek.
Olvasónk küldött fotókat egy olyan álcázott Mercedesről, mely a márka jövője szempontjából nagyon fontos lesz.
A Lexusszal együtt 8 helyet foglalnak el a toplistán.
Az alábbiakban bemutatunk néhány különös és ritka keverék fajt.
Nem is feltétlen kéne tisztán elektromosnak lennie, hiszen belsőégésű motorjuk is akad hozzá.
A Lexus történetének legkisebb autója valójában egy újracsomagolt Toyota Yaris Cross, ami nem rontja az LBX esélyeit a célközönség szemében.
A potenciális vásárlók már láthatták az új modellt, az átlag földi halandóknak csak később mutatják meg.
Kipróbáltuk a faceliftes Renault Capturt, amin nem csak a szögletes arc, hanem egy rakás műszaki részlet is frissült. De elég lesz ez 2024-ben?
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
Rászokunk a fülelésre.