346 találat az Indexről, és a környékéről.
Legalábbis nem úgy, ahogy elsőre gondolnánk.
Ioniq 5-ök, Ioniq 6-ok és több Genesis modell is értintett.
Harmadik világbajnoki címének megszerzése után, a Hyundai hazai sajtóeseményén készítettünk villáminterjút.
Nem is olyan vészes.
Úgy érzi, eddigi címei közül a 2024-ben elnyert a legértékesebb.
Vége a szürkeimportnak, végre Magyarországon is kapható a Staria.
Végre megérkezett a Hyundai elektromos zászlóshajója.
A Hyundai a rendőrséggel együttműködve keresi a tragédia okait.
Klasszisunk úgy érzi, még mindig tud fejlődni, de egy-két szezonnál előrébb egyelőre nem akar tervezni.
Az időzítés nem véletlen.
Harmadszorra nyerte meg a szakágat.
A BYD személyautók értékesítése 2025-ben kezdődik.
A korábban látott hanyatlást októberben jelentős, 19 százalékos növekedés követte az újauató-piacon. Megkérdeztük az importőröket, mi áll a háttérben?
Érdekes fúzió lenne.
A Google önvezető autós cége közel 17 ezer milliárd forintot ér.
Klassz, vonalzóval rajzolt tömb a Hyundai Santa Fe, de vajon használati tárgyként is van olyan meggyőző, mint amit a külseje sugall?
A hadiipar sosem pihen.
Újabb taggal bővül a Hyundai elektromos Ioniq családja.
Szögletes, letisztult.
A két gyártó már orvosolta a hibát, ennek ellenére sokat lopnak belőlük.
Az elektromos hajtás és a hidrogén üzemanyagcellás generátor kombinációja merész és újszerű ötlet.
A Ioniq 5 N hajtását építették ebbe a furcsa, túlméretes gokartba, aminek a funkciója is fontos a Hyundai számára.
A Peugeot nem követi a főleg a Renault, a Fiat és a Hyundai-csoport által képviselt retro divatot.
Nagy bejelentést tett a szlovák kormányfő.
A piac egyik legszimpatikusabb villanyautója fontos, de nem látványos pontokon frissült, így továbbra is csak ajánlani tudjuk.
Michelisz Norbert is ott lesz.
Cserébe feltűnően sok extra van az alapmodellben is.
Annak is jelentősége van, hogy a gyártó nem a százmilliomodik, hanem a százmillió-egyedik autó legyártását hirdeti.
Ez erősítené a koreai gyártók piaci helyzetét, és csökkentené az importfüggőséget.
A dél-koreaiakkal közösen fejlesztett kisáruszállítót Iveco emblémával értékesítik az európai piacon.
A Hyundai Kona értékei belülről fakadnak, legyen szó technikáról vagy beltérről.
Ha Japán és Dél-Korea legnagyobb autóipari mamutjai partnerségre lépnek, annak oka van.
Szerencsére van olyan gyártó, aki az autóbolondoknak is gyárt autót.
Leginkább a Távol-Kelet miatt szívunk.
Az új változat nagyobb hasmagassággal, jobb terepszögekkel és egyéb külső-belső változásokkal készül.
4,5 millió a keret, éves szinten 10-15 ezer kilométert mennénk vegyesen.
Nem teljesen új technológiához nyúlnak, de szeretnék szélesebb körben is alkalmazni.
A gyártó erősítette meg.
Valószínűleg N-Line felszereltség is lesz belőle.
Ha váltani akarsz, vegyél belső égésűt.
A Hyundai-csoport megelőzte az Egyesült Államok elektromosautó-piacán a Fordot és a General Motorst. A Tesla is megérzi a dél-koreai gyártó sikerét.
Úgy hallottam a Hyundai G4FA motorral lehetnek gondok a kis olajfuratok miatt. Meg lehet ezt előzni?
Körülbelül két hete súlyos tűzeset rázta meg a dél-koreai közvéleményt.
A koreai gyártó egyes autóit kevesebb, mint másfél perc alatt el lehet lopni.
A gyújtáskapcsolóval lehet probléma, olyan dolgot enged, amit nem szabadna neki.
A Hyundai-Kia csoportnak három, a BMW-nek két modellje került be a legjobbak közé.
A két modell között azért maradnak lényegi különbségek.
Tűzokádó, gyönyörű hangú V12 kontra villanymotorok. Tegyék meg tétjeiket!
Ezért hát sürgősen hibrid autók fejlesztésébe kezdenek.
Ria, Ria, Staria!
Furcsa ügybe keveredett a Hyundai az Egyesült Államokban.
Nem is olyan nagyon drágán már egész kellemes kínálat érhető el.
A dél-koreai autómárkáktól várhatók az első olcsó villanyautók Európában.
Az ára jó, a forma király és a technika is ígéretes. Félhet a Dacia Spring?
Egy-egy autón 1,6-2,5 millió forint lehet a haszon a legjobbaknál.
A leggyorsabb elektromos SUV már az övék.
Nem akar kiemelkedni a tömegből, hanem minden porcikájával a nyers jóra törekszik, ez pedig már korábban is bejött.
Szavaiból ítélve alaposan kipróbálta koreai villanyautót.
A hírre a beszállító is felpörgeti a termelését.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.